1. خانه
  2. مغزیجات
  3. قیمت فروش کره پسته درجه یک طبیعی اصل

قیمت فروش کره پسته درجه یک طبیعی اصل

7,650,000 ریال

  • کره پسته درجه یک
  • ۱۰۰% طبیعی و خالص
  • تولید شده از مغز پسته
  • کاملا بهداشتی و سالم
  • رقیب جدی محصولات خارجی
  • دارای گواهی افلاتوکسین
  • امکان صادرات به کل دنیا
  • بسته بندی متنوع و سفارشی

کره پسته یا کره ی پسته یکی از فرآورده های پسته و مغز پسته است که با طعم خاص و خوشمزه اش به همراه خواص بی نظیری که دارد؛ طرفداران بسیاری را در میان اقشار مختلف مردم به خود جلب کرده است تا جایی که علاوه بر فروش آنلاین و حضوری در میان فروشگاه ها، به صورت عمده نیز توسط بسیاری از تولیدی ها و کارخانه جات شیرینی و بستی و معجون و… خریداری می شود.

خرید کره پسته به صورت عمده و خرده با قیمت مناسب می تواند برای مصرف کنندگان حائز اهمیت بالایی باشد، لذا ما شرایط فروش ویژه ای برای شما در نظر گرفته ایم! با ما ارتباط بگیرید.

ویدئو معرفی محصول کره پسته, نوع بسته بندی و کیفیت + فیلم دستگاه تولید کره پسته

 

 

فایل صوتی توضیحات مهم مدیرعامل کوشادانه درباره کره پسته و چالش های آن.

کره پسته چیست؟

اگر می خواهید به طور کامل با این خوراکی خوشمزه آشنا شوید و به پاسخ سوالات مد نظرتان دست پیدا کنید حتما کمی زمان گذاشته و تا آخر محتوا با ما همراه باشید.

کره پسته یک محصول عالی و جدید است که از فشرده سازی مغزپسته رست شده تحت فشار بالا به وسیله دستگاه های مدرن تولید می شود.

کره پسته محصول فوق العاده عالی است که از آجیل پسته تشکیل شده که تمام خواص موجود در مغز پسته را دارا بوده و برای سلامتی و همچنین تامین انرژی بدن بسیار مفید می باشد.

کره پسته به دلیل اینکه طی فرایند کره گیری روغن پسته از آن جدا نمی شود و داخل آن باقی می ماند به این نام شهرت یافته است که باقی ماندن چربی در کره باعث ایجاد حالت خمیری در کره پسته شده است.

کره پسته در محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد بسیاری از صنایع تولید مواد غذایی برای تولید کردن محصولات خود از کره پسته استفاده می کنند.

همچنین به دلیل داشتن خواص بی نظیر و طعم فوق العاده کره پسته یک میان وعده و یا صبحانه عالی برای فرزندان و سالمندان است.‌

علاوه بر اینها، به دلیل داشتن خواص درمانی بالا می تواند یک مکمل قوی و انرژی زا برای ورزشکاران نیز باشد.

انواع کره مغزیجات و خشکبار:

از خشکبار و مغزیجات  آجیلی خمیری درست میکنند که به آن کره می گویند.  عمده ترین دانه هایی که هت این منظور استفادع می شود: پسته – بادام زمینی – فندق – گردو – چهارمغز – پنج مغز – بنه (پسته کوهی) است که به طور مختصر مهم ترین های آن ها را بررسی خواهیم کرد.

کره پسته یا (کره مغز پسته) در مقایسه با کره سایر مغزیجات

کره پسته یک محصول کاملا ارگانیک بوده است که از پسته حرارت دیده شده و یا رست شده تولید می شود.

معمولاً در تهیه کره پسته روش های مختلفی امتحان میشودبه صورتی که در گذشته آن را در دستگاههای کوچک آسیاب می کردند و سپس داخل هاونگ به مدت زیاد می کوبیدند تا روغن مغز پسته آزاد شود.

کره پسته یا کره ی پسته
خرید کره پسته ارگانیک طبیعی

اما امروزه با پیشرفت فناوری ها و صنعتی شدن کارها معمول ترین روش تولید کره پسته استفاده از دستگاههای کره گیر است که در وزن های مختلف از وزن های فروشگاهی در حدود ۸کیلو در ساعت تا وزنهای ۴۰۰ کیلو در ساعت کره تولید میکنند.

در بازار ایران انواع مختلف کره پسته با توجه به درصد خلوص متفاوت تولید میشود که خالص ترین نوع ان در مجموعه کوشا دانه تولید میشود.

کره مغز پسته اگر از مغز های کال تولید شود از با کیفیت ترین نوع کره پسته میباشد که بهترین کیفیت و بالاترین رنگ و طعم را در بین کره های پسته تولیدی خواهد داشت.

در تهیه کره پسته مواد افزودنی مختلفی مانند هل و گلاب و شکر و افزودنی های مجاز به آن اضافه می شود که طعم آن را تغییر داده و مشتری پسند تر شود اما کره پسته تولیدی کوشا دانه عاری از هر گونه مواد افزودنی و شیرین کننده و نگهدارنده است.

 

معرفی انواع کره پسته و مزایای هر کدام

 

کره پسته صادراتی و ویژگی خاص آن

برای تولید کره پسته صادراتی (با توجه به مقصد صادراتی) تولید کره پسته برای آنها متفاوت بوده است زیرا بسیاری از کشورها برای وارد کردن محصولات غذایی به گواهی های بهداشتی متفاوت مانند گواهی آفلاتوکسین و آلودگی محیطی نیاز داشته که در فراوری مواد باید به آن توجه شود؛

کره پسته صادراتی اصل
خرید کره پسته صادراتی درجه یک کوشادانه

همچنین قیمت تمام شده محصول باید با قیمت های دلاری و یورویی در کشور مقصد تطابق داشته باشد از این رو برای تولید کره پسته صادراتی از مغز پسته دهن بست استفاده می کنند.

پسته دهن بست نوعی خاص از مغز پسته است که دارای کمترین میزان آلودگی محیطی می باشد زیرا به دلیل دهن بست بودن و بسته بودن غلاف کمترین میزان آلودگی و قارچ را داشته و برای مصارف صادراتی بسیار مناسب است‌.

در فرآوری کره پسته صادراتی معمولاً از مغز های پسته درجه یک و مرغوب مانند مغزهای پسته کال کرمان استفاده می کنند تا علاوه بر داشتن طعم فوق العاده رنگ سبز زمردین زیبایی هم داشته باشد.

کره پسته صنعتی یعنی چه؟

کره پسته حاصل سابیده شدن مغز پسته در فشار بالا تولید می گیرد که در گذشته آن را در منزل با سابیدن مغز پسته در هاونگ تولید می‌کردند که این کار بسیار سخت بوده و زمان و انرژی زیادی از تولیدکننده می گرفت و سرعت آن بسیار کند بوده و می شد در حد مایحتاج چندین نفر تولید داشت.

ولی امروزه با صنعتی شدن جوامع بشری و تولید دستگاههای پیشرفته کره گیری کره به صورت صنعتی تولید می شود، کره گیر های صنعتی در ابعاد مختلفی تولید شده است که از نمونه های فروشگاهی آن از حدود ۷ کیلو در ساعت تا نمونه های کارگاهی آن که ساعتی ۴۰۰ کیلو کره تولید می کنند وارد بازار شد.

این کره گیرهای صنعتی به دلیل دخالت کم انسان از نظر بهداشتی دارای کیفیت بالاتری بوده و همچنین در میزان سرعت تولید محصول و سودآوری بسیار پیشرفته میباشد.

کره پسته صنعتی بسیار بهداشتی بوده و به دلیل دخالت کم انسان و استیل بودن دستگاه های کره گیر، دارای گواهی های بهداشتی و سلامت غذایی می باشد.

کره پسته طبیعی و جایگاه آن در تغذیه سالم

بسیاری از خشکبار دارای خواص طبیعی روغنی هستند که میتوان از آن‌ها روغن موجود در خود دانه را استخراج کرد و مورد مصرف قرار داد.

کره نیز یکی از همین مواد موجود در داخل مغزیجات است که می توان آن را با روش های نوین از مغزیجات تهیه نمود.

کره پسته طبیعی که از مغز پسته درجه یک تولید می شود یک نوع کره پسته طبیعی است که به دلیل داشتن خواص ارگانیک و طعم فوق العاده پسته در صنایع گوناگون از جمله کیک و شیرینی های پسته ای تا طعم دار کردن شیر و لبنیات استفاده کرد.

کره پسته کوشادانه به دلیل استخراج مستقیم از مغز پسته و با استفاده از روش های فرآوری مختلف مانند حرارت دادن و ریختن داخل دستگاه های کره گیر یک محصول ارگانیک و طبیعی میباشد.

از محصولات طبیعی مصارف مختلفی دارد به طور مثال در طب سنتی که از مواد طبیعی و درجه یک استفاده می‌کنند کره پسته طبیعی جایگاه ویژه‌ای دارد.

کره پسته طبیعی یک محصول مناسب برای کودکان و افراد سالمند است که در سن رشد به سر می‌برند زیرا هر قاشق از این کره دارای ارزش غذایی و کالری بی شماری است.

کاربردهای کره پسته خارجی در کشورها

در داخل و خارج از ایران بسیاری از کارخانه ها به تولید کره پسته روی آوردند زیرا این محصول یکی از محصولات مورد پسند همه سنین در اقصا نقاط دنیا است.

کره پسته خارجی متناسب با ذائقه کشور مصرف کننده تهیه میشود که به دلیل داشتن مغز پسته درجه یک دارای کیفیت عالی بوده و در صنایع مختلف در خارج از کشور مصرف می شود.

یکی از پرکاربردترین صنایع از کره پسته خارجی در کشورهای همسایه استفاده در تولید بستنی می باشد زیرا کره پسته رنگ فوق العاده و طعم لذیذ پسته را به همراه شیر و خامه برای مشتریانِ ایجاد می کند.

کره پسته خارجی باید دارای بسته بندی خاص و کاملا حرفه‌ای باشد که مناسب صادرات در حجم های انبوه باشد و این نوع بسته بندی باید علاوه بر داشتن ظاهری جذاب، کیفیت بالایی در مقاومت در برابر ضربه و دما داشته باشد تا این محصول از طریق هوا و دریا قابل صادرات باشد.

قیمت کره پسته خارجی بر اساس قیمت دلار گذاشته می شود از این رو قیمت آن در شرکتهای تولید کننده و مجهز مانند کوشادانه باید به صورت روزانه و ساعتی گرفته شود و این قیمت ها تا حدودی به نوسانات دلار بستگی دارد.

کره پسته خالص چه ویژگی باید داشته باشد؟

خلوص هر ماده یکی از عوامل تعیین کنید در قیمت و کیفیت آن است هر چقدر یک ماده خالص تر باشد دارای کیفیت بالاتر و ارزش غذایی بیشتر است.

قیمت کره پسته خالص
کره پسته خالص تولید شرکت کوشادانه

در تهیه کره پسته خالص شرکت های متفاوت مواد مختلفی را با کره پسته خود مخلوط کرده و طعم های مختلفی از کره پسته را ایجاد می کند به طور مثال بسیاری از کارگاه داران همراه کره پسته مقادیری مواد شیرین کننده و اسانس های گیاهی مانند هل و گلاب را آن مخلوط کرده و کره پسته تولید می کنند.

اما از بهترین نوع های کره پسته که در مجموعه کوشا دانه تولید می شود کره پسته ۱۰۰ درصد خالص است که هیچگونه ماده افزودنی و نگهدارنده و طعم دهنده ای به آن اضافه نمی شود و مواد در بالاترین درجه از خلوص در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

برای تولید کره پسته خالص روش های مختلفی وجود دارد و همچنین موارد مختلفی از خشکبار را با کره پسته مخلوط می کنند که قیمت آن را پایین بیاورد اما از بهترین نوع های آن ،کره پسته خالص است که دارای طعم بی‌نظیری و کیفیت عالی میباشد و در صنایع شیرینی پزی و بستنی و خانگی جایگاه ویژه ای دارد.

کره پسته خوراکی لذیذ و دوست داشتنی!

مغز پسته و کره پسته خوراکی یکی از خوشمزه ترین محصولات موجود در بازار است که به دلیل استفاده از مغز پسته درجه یک دارای خواص بی‌شماری است.

کره پسته خوراکی می تواند جایگزین خوبی برای کره های مضر بازاری باشد زیرا این کره پسته یک وعده غذایی کامل بوده و دارای خواص زیادی است و در صنایع مختلف مواد غذایی از کره پسته خوراکی به عنوان یه چاشنی مقوی در محصولات خود استفاده می‌کنند.

کره پسته خوراکی جایگزین مناسب در طعم دار کردن محصولات غذایی به شمار می رود به طور مثال بسیاری از بستنی سازان که در گذشته بستنی های خود را به صورت ساده و یا با استفاده از رنگ‌های خوراکی تولید می‌کردند.

امروزه می توانند با استفاده از کره پسته ای درجه یک بهترین رنگ و طعم را از محصول خود بگیرند و علاوه بر هنر کسب و کار باعث افزایش درآمد خویش نیز باشد.

کره پسته یک محصول تجاری گران قیمت و لوکس است که در محصولات صادراتی نیز جایگاه ویژه ای دارد و بسیاری از محصولات که در آنها از پست استفاده می شد امروزه می توانند از کره پسته در آن استفاده کنند.

کره پسته خانگی را با دستگاه درست کنید!

بسیاری از مادران عزیز تمایل دارند که محصولی که برای تغذیه کودکانشان مصرف می‌کند کاملا خانگی و بهداشتی باشد از این رو کره پسته خانگی جایگاه ویژه ای بر سر سفره های صبحانه خانواده ها و مصرف سالمندان دارد.

کره پسته خانگی از آسیاب کردن ریز مغز پسته و کوبیدن پودرمغز پسته در هاون تولید می شد که کیفیت خیلی خوبی دارد ولی کاری بسیار پر زحمت و وقت گیر می باشد.

امروزه با مجهز شدن وسایل آشپزخانه از دستگاه های غذا ساز با سرعت پایین برای تولید کره پسته استفاده می کنند.

کره پسته خانگی معمولاً بافتی کرانچی داشته و طعم لذت بخشی دارد.

معمولا برای تهیه کره پسته خانگی از مغز پسته خام و یا مغز پسته بو داده ولی بدون نمک استفاده می کنند زیرا اگر مغز پسته نمکی باشد بافت کره پسته مناسب نخواهد بود و طعم آن خوب نمیشود.

قیمت کره پسته تازه بر چه اساس تعیین می شود؟

کره پسته تازه اگر از مغز پسته های تازه و امسالی تولید شده باشد کره پسته تازه نام دارد که به دلیل داشتن طعم فوق العاده و رنگ بی نظیر در صنایع مختلف و همچنین برای مصارفی که در تغذیه کودکان و سالمندان مورد مصرف قرار می گیرد بسیار مناسب است.

قیمت کره پسته تازه متناسب بر اساس قیمت مغز پسته درجه یک امسالی تعیین می شود.

تولید کره پسته با کیفیت در شرکت های تجاری بزرگ و سعی در تولید این محصول از بهترین مواد و مرغوب ترین کالا های موجود در بازار باعث شده است.

که کره پسته ای تازه و با بالاترین درجه مرغوبیت تولید شده و روانه بازار شود. استفاده از متخصص ترین نفرات در امر تولید و استفاده از مجهزترین دستگاه های تولید کره باعث شده است که بهترین نوع کره پسته تازه در کوتاه‌ترین زمان ممکن تولید شده و در اختیار مشتریان عزیز قرار بگیرد.

کره پسته تازه که از مرغوب ترین پسته های امسالی تولید می شود بافت فوق العاده عالی و بینظیر و به دلیل تازگی نیازی به افزودن اسانس های گیاهی مثل هل و گلاب ندارد. قیمت کره پسته تازه متناسب است با قیمت روز مغز پسته استفاده شده در آن کره است.

کره پسته فله ۵ و ۱۰ کیلویی ارزان قیمت

بسته بندی محصولات غذایی به صورت های مختلفی انجام می گیرد که یکی از رایج ترین آن ها به صورت فله ای و عمده است؛ که در کارخانه ها و کارگاه های بزرگ برای مصرف تولید کنندگان و کارگاه داران تولید می شود.

بسیاری از خشکبار که از آنها کره تولید میشود مانند پسته بسته بندی آنها به صورت فله ای بوده و معمولاً در بسته بندی هایی در وزن های ۵ کیلویی و ۱۰ کیلویی تولید می شود.

کره پسته فله - کره پسته کیلویی
بسته بندی یک کیلویی کره پسته – برای مصارف عمده و خرده!

این نوع محصولات دارای قیمت مناسب برای مصرف کننده می باشد زیرا قیمت بسته بندی از قیمت محصول نهایی کسر می گردد که نوعی صرفه جویی اقتصادی برای کارگاه داران است.

خرید کره پسته فله باعث می‌شود که قیمت محصول نهایی آنها خیلی بالا نرفته و هم آنها به سودآوری برسند و هم مصرف کننده بتواند بهترین محصول را با بهترین قیمت تهیه کند.

کره پسته فله از نظر ترکیبات با کره پسته عادی یکسان بوده وفقط از نظر قیمتی کره پسته فله قیمت کمتری خواهد داشت.

بسیاری از افراد که تمایل به ایجاد اشتغال دارند کره پسته فله را خریداری کرده و در ظرف های کوچک و وزن های گرمی بسته بندی می کنند و در مغازه های خود و یا به صورت فروش خانگی به فروش می رسانند.

روشهای خرید کره پسته (معرفی ۲+۱ روش!)

برای تهیه کره پسته می‌توان از روش های مختلفی استفاده کرد.

۱- یکی از معمول ترین روشهای خرید کره پسته تهیه آن از هایپر مارکت های بزرگ در سطح شهر است که بهترین نوع برندهای تولیدی کره پسته را با درصد خلوص و قیمت های متنوع ارائه میدهد.

۲- علاوه براین بسیاری از لوازم قنادی های لوکس که اجناس خوراکی نیز موجود دارند کره پسته را برای کارهای قنادی به فروش می‌رسانند چون یک طعم دهنده قوی و جذاب برای شیرینی و کیک است.

ولی پیشرفت جوامع امروزی و افزایش مشغله‌های روزمره مردم و همچنین پیشرفت بستر اینترنت بسیاری از افراد خرید اینترنتی را در اولویت خرید های خود قرار میدهند‌تا در زمان و هزینه صرفه جویی کنند.

بنابراین شرکت های بزرگ تولیدی و تجاری کره پسته را در بسته بندی های متنوع و در وزن های متفاوت چه بصورت گرمی و چه به صورت عمده به فروش می‌رسانند.

۳- بهترین و سریع ترین نوع فروش محصولات فروش آن بصورت اینترنتی میباشد که می‌توان بهترین نوع کره را با بهترین نوع خلوص تهیه کرد. که در ادامه به شرح بیشتر این روش می پردازیم.

خرید اینترنتی کره پسته (گزینه پیشنهادی ما)

خرید محصولات غذایی به صورت های مختلفی صورت می گیرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از اینترنت و همچنین افزایش مشغله های مردم، خرید اینترنتی بسیار رونق یافته و باعث افزایش خرید و فروش از اقصی نقاط ایران و جهان شده است.

خرید خشکبار نیز از این قاعده مستثنی نبوده و امروزه بسیاری از مردم ایران خرید آجیل خشکبار خود را از سایت های فروش به صورت آنلاین خریداری می‌کند . یکی از مهمترین اقلام تولیدی از پسته کره پسته است که خرید آن به وسیله سایت های فروشگاهی ممکن شده است.

بسیاری از شرکت های تجاری بزرگ، بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می‌رسانند که مجموعه بزرگ کوشادانه هم از این عرصه رقابت کنار نمانده و اقدام به فروش اینترنتی کره پسته نموده است.

خرید اینترنتی کره پسته این اطمینان را به مشتری می دهد که بهترین طعم و کیفیت استفاده کرده و در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را دریافت کنند.

روش های خرید اینترنتی علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه به مشتریان آیت امکان را می‌دهد که خود را میهمان بهتر طعم و مزه از بهترین محصولات کنند.

خرید آنلاین کره پسته به قیمت تولیدی!

خرید آنلاین یکی از روش های مرسوم در جوامع امروزی است زیرا با افزایش مشغله‌های مردم توانایی خرید به صورت حضوری بسیار کم شده است.

بسیاری از مواد غذایی به وسیله فروش آنلاین در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد تا نوعی صرفه جویی در وقت و هزینه باشد و همه مردم با هر نوع مشغله بتوانند محصول مد نظر خود را تهیه کنند.

به همین خاطر شرکت های بزرگ تجاری برای آرامش و خرید راحت تر مردم اقدام به فروش محصولات خوبه صورت اینترنتی و انلاین کرده اند.

خرید آنلاین کره پسته از مجموعه‌های کوشادانه این اطمینان را به شما می دهد که کره پسته را با خلوص ۱۰۰ درصد تهیه کرده و در اختیار خانواده و مشتریان خویش قرار دهید.

زیرا کمتر مکانی وجود دارد که بتواند کره پسته ای با این درجه خلوص و درجه یک ترین نوع مغز پسته تولید کند.

خرید عمده کره پسته با بسته بندی استاندارد

بسته بندی محصولات غذایی در وزن های مختلف تهیه می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد که قیمت گذاری روی این اجناس و متناسب با نوع خرید آنهاست.

خرید عمده کره پسته
خرید عمده کره پسته

کارگاه های تولید کننده کره پسته معمولا بسته بندی های خود را در وزن های بالاتر تولید می کنند تا خریداران بتوانند با استفاده از این بسته بندی ها چه در زمینه نگهداری محصول مورد نظر و همچنین هزینه های حمل و نقل راحت تر بوده و برای مشتری سودآورتر باشد.

خرید عمده کره پسته در مجموعه کوشادانه در پت های بسته بندی به صورت ۱۰ کیلویی بوده و به وسیله باربری هر مقدار از ۱۰۰ کیلوگرم تا تناژ، محصولات برای مصرف کنندگان ارسال می‌شود.

خرید عمده کره پسته از نظر قیمتی بسیار سودمند تر بوده و شامل تخفیفات عالی در در کنار حفظ کیفیت محصول می باشد و تولید کنندگان بزرگ با این نوع خرید میتوانند قیمت تمام شده محصول خود را کنترل کرده و میزان فروش شان را افزایش دهد.

خرید کره پسته در مشهد

شهر مشهد خود یکی از مهمترین شهرهای تولیدکننده پسته و مغز پسته در ایران است که بسیاری از اقلام تولید شده از مغز پسته را فراوری کرده و به شهرهای مختلف در ایران ارسال می کند.

همچنین صادرات به افغانستان، عراق و سایر کشورهای همسایه از طریق تولید کنندگان و تجار مشهدی صورت می گیرد.

یکی از محصولاتی که در سال های اخیر تولید و خرید و فروش آن در مشهد رو به افزایش نهاده، کره پسته است که علت اصلی آن حجم بالای مسافرت ها به این شهر است.

در شهر های زیارتی مانند مشهد و قم بسیاری از افراد با خود سوغات به همراه میبرند که خشکبار و به ویژه پسته جایگاه ویژه ای در این میان دارد.

خرید کره پسته در مشهد که از پسته های خود مشهد و شهر خواف تهیه می شود دارای کیفیت مطلوب بوده و برای سوغات یک محصول عالی و خوشمزه است.

خرید کره پسته درجه یک

خرید کره پسته درجه یک باید از تولید کنندگان معتبر صورت بگیرد که از با کیفیت ترین و درجه یک ترین مغز پسته در محصولات خود استفاده می کنند از آن اقلام مختلف از جمله کره پسته تولید می کند.

کیفیت یک کره پسته درجه یک ارتباط مستقیمی با مغز پسته استفاده شده در آن دارد و همچنین روش فرآوری آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

زیرا با حرارت دادن پسته پیش از کره گیری میتوان طعم های مختلفی را از کره گرفت که تهیه این نوع کره ها نیازمند گروه متخصصین و افراد با تجربه در زمینه تولید باشد.

به این دلیل که در بازار بسیاری از کارگاه داران در حال تولید کره پسته هستند که کره پسته با خلوص متفاوت تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می می‌دهند.

شرکت های معتبر مانند کوشا دانه کره پسته درجه یک با خلوص ۱۰۰ درصد تولید کرده و در فراوری ان به هیچ عنوان از شیرین کننده ها و اسانس و هل‌ و گلاب استفاده نمیکنند و کره ای با بالاترین درجه کیفی چهاز لحاظ طعم و چه از لحاظ بافت یکدست و خوش رنگ در اختیار مشتریان قرار می دهد.

پسته استفاده شده در کره پسته مجموعه مااز بهترین مغز پسته های کال موجود در کرمان تولید میشود که دارای بالاترین درجه کیفیت از نظر طعم و تازگی و گواهی های بهداشتی می باشد.

خرید کره پسته کرمان

کرمان یکی از بزرگترین و مهمترین شهر های تولید پسته در ایران است که بالاترین کیفیت را در کنار مناسب ترین قیمت در اختیار بازارهای مصرفی قرار میدهد.

از پسته های موجود در کرمان اقلام مختلفی مانند پودر و خلال و از همه مهمتر که یک محصول جدید هست کره پسته تولید میشود.

مغز پسته کرمان دارای ویژگی های خاص و طعم فوق العاده ای است که در تولید محصولات مختلف مصرف می شود .خرید کره پسته ای کرمان این امکان را به مشتریان می دهد که بهترین کیفیت را از شهر پسته تهیه کرده و در محصولات خود استفاده کنند.

کره پسته کرمان از مغز پسته کال تولید شده که دارایی رنگ فوق العاده سبز و طعم بی نظیر است و قیمت فوق العاده عالی در مقایسه با بقیه شهرها دارد و کره پسته آن رنگ سبز فوق العاده ای دارد که می‌توان در محصولاتی که رنگ پسته مد نظر است استفاده شود.

یکی از خوشمزه ترین محصولات تولید شده با کره پسته کرمان بستنی است که توجه بسیاری از فروشندگان آبمیوه و بستنی و ویتامینه ها به سمت این محصول کاربردی جلب شده و خرید کره پسته کرمان به رونق رسیده است.

سفارش کره پسته

سفارش محصولات غذایی به طرق مختلف صورت می گیرد در بخش خشکبار اکثریت مردم از مغازه های شهری و بازارهای روز برای سفارش استفاده می کنند.

اما با افزایش مشغله‌های کاری و شلوغی خیابون ها، مردم در تلاش هستند که مواد مورد نیاز خود و خانواده و محیط کار خود را به راحترین شکل و کوتاه ترین زمان به دست بیاورند.

از این رو سفارش محصولات از طریق تلفن اینترنت این کار را برای مصرف کنندگان ممکن کرده است.

خشکبار و مغزیجات از محصولاتی هستند که مصرف کنندگان تمایل دارم تازه ترین و باکیفیت ترین حالت ممکن را تهیه کنند که این نوع محصولات درجه یک معمولاً در شهرهای تولید کننده مغز موجود می باشد و سفارش آن طریق پایگاه های اینترنتی برای مصرف کنندگان خرید را بسیار آسان کرده است.

شاید در شهر های بزرگ نیز محصولات با کیفیت پیدا شود ولی در کالاهای لوکس تر مانند سفارش کره پسته بهتر است که این محصول را از شرکت های تجاری معتبر که دارای پروانه های بهداشت و گواهی های سلامت هستند تهیه شود تا خلوص محصول و کیفیت آن اعتبار صد درصد داشته باشد.

زیرا سلامت یک محصول باعث افزایش سلامتی در یک جامعه میباشد .

خرید کره ی پسته (کره پسته خرید)

از مغز پسته محصولات متفاوتی تولید می شود یکی از جدید ترین و خوشمزه ترین و در عین حال کاربردی محصول از پسته، کره پسته است.

خرید کره ی پسته اصل درجه یک
بهترین کره پسته = کره پسته بدون افزودنی!

کره پسته یک محصول صادراتی است که در بسیاری از محصولات غذایی استفاده می شود بسیاری از کارگاه داران که در زمینه شیرینی پزی و بستنی سازی فعالیت دارند خرید کره پسته یکی از اقلام مورد سفارش در خرید ماهانه ایشان است.

به خاطر اینکه کره پسته محصول خوش عطر و طعم است که در شرکت های تجاری مانند کوشادانه آن را به صورت صد در صد خالص از درجه یک ترین مغز پسته های کال موجود در بازار که عمدتا کال کرمانی است استفاده می کند.

استفاده از کره پسته برای کارگاه داران صرفه اقتصادی زیادی دارد چون حجم مصرفی کره پسته در مقایسه با خود پسته خیلی کمتر است و این از نظر مالی سود زیادی را شامل فراورده نهایی میکند.

خرید کره پسته از فروشگاه های معتبر و شرکت های بازرگانی دارای گواهی های سلامت از بهترین خرید ها می باشد زیرا آنها کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

قیمت کره پسته فله

بسته بندی محصولات یکی از مهمترین بخش های تولید و فروش محصولات غذایی است.

کره پسته به صورت های مختلف به فروش می رسد شرکت های تجاری بزرگ علاوه بر بسته های گرمی که در فروشگاه ها به فروش میرسد برای کارگاه داران و تولید کنندگان کره پسته را به صورت فله و با قیمت کره پسته فله دراختیار آنها قرار می‌دهد.

قیمت کره پسته فله در مقایسه با بسته بندی های گرمی چیزی حدود ۲۵ درصد تفاوت قیمت دارد و برای تولید کنندگان قیمت کره پسته فله بسیار مناسب تر هست زیرا قیمت محصول تمام شده آنها زیاد افزایش نمی یابد و برای مصرف کنندگان قابل خرید بوده و علاوه بر سودآوری برای تولید کننده برای مشتریان نیز سودمند خواهد بود.

خشکبار تولید داخل ایران بخصوص پسته یکی از مشتقات پرفروش آن کره پسته است در بازارهای داخل و خارج ایران مشتریان زیادی دارد.

هزینه بسته بندی برای این محصول لوکس بسیار بالاست زیرا خود کره پسته یک محصول گران قیمت بوده در صورت گران شدن بسته بندی آن برای مشتریان سودآوری ندارد.

از این رو کارخانه های تولید کننده قیمت کره پسته فله را برای آنها مناسب تر می دانند.

کره پسته قیمت مناسب کوشادانه

قیمت مغز پسته و اقلام تولیدی از آن در نوسانات بازار بسیار تغییر می‌کند وکره پسته که از لوکس ترین اقلام تولیدی از مغز پسته است نیز شامل این تغییر قیمت میشود.

کره پسته قیمت متفاوتی در انواع برندها دارد عامل اصلی آن درصد خلوص کره پسته می باشد هر چقدر که میزان بیشتری مغز پسته در آن استفاده شده باشد کره پسته قیمت به طبع بالاتری دارد.

هر شرکت تجاری فرمول خاصی برای تولید کره پسته خود دارد که در آن از ترکیب مغز پسته با افزودنی های مختلف و یا مغز پسته به صورت خالص استفاده می کنند، که قیمت خاص خود را در هر برند دارد. کره پسته قیمت عالی در مجموعه کوشا دانه دارد.

با توجه خلوص ۱۰۰ درصدی کره پسته مجموعه کوشادانه و سود حداقلی آن یکی از بهترین و باکیفیت محصولات را با نازلترین قیمت در بازار تولید می‌کند تا علاوه بر سودآوری برای کارگاه های مصرف کننده مشتریان آنها نیز از این قیمت عالی بهره مند شوند.

قیمت کره پسته کیلویی

در قیمت کره پسته کیلویی عوامل مختلفی بستگی دارد یکی از مهم ترین آن ها مغز پسته استفاده شده در کره پسته است. هرچقدر کیفیت مغز پسته استفاده شده بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر میرود.کره پسته در بسته بندی های کیلویی حدود

چند درصدی گرانتر از مغز پسته به صورت عمده است و این نوع بسته بندی بیشتر مناسب استفاده خانگی و فروش در فروشگاه های مواد غذایی میباشد.

از این رو پیشنهاد می‌شود که کره پسته را در ابعاد مناسب با کار خود تهیه کنید تا برایتان سودآور باشد و به چرخه اقتصادی کمک کنید.

قیمت کره پسته کیلویی متناسب با نوسانات دلار تغییر می‌کند چون عنصر اصلی تشکیل دهنده کره پسته مغز پسته است که یک کالای لوکس و دارای قیمت واحد جهانی است.

فرق کرم پسته و کره پسته

فرق کرم پسته و کره پسته
فرق کرم پسته و کره پسته

کره پسته و کرم پسته را از مغز پسته درجه یک تولید می شود به این صورت که برای تولید هر کدام از آنها مقدار مشخصی مغز پسته را داخل دستگاه می ریزند و از آن محصول تولید می کنند.

کرم پسته نسبت به کره پسته، مغز پسته بیشتری دارد و بافت آن حالت خمیری و مخملی و لطیف دارد.

ولی کره پسته حجم کمتری از مغز را داراست و در فشار بالا تری تولید می‌شود تا مقدار زیادتری از آن به حالت خمیری تبدیل شود و به این خاطر که آن چگونه روغن و افزودنی اضافه نمی شود، بافت خمیری ها از خود کره پسته است.

اما به طور کلی تفاوت زیادی بین کرم و کره پسته وجود ندارد و تنها تفاوت آن بافت این دو محصول است.

کره پسته و کرم پسته

کره پسته و کرم پسته را از مغز پسته درجه یک تولید می شود به این صورت که برای تولید هر کدام از آنها مقدار مشخصی مغز پسته را داخل دستگاه می ریزند و از آن محصول تولید می کنند.

کرم پسته نسبت به کره پسته، مغز پسته بیشتری دارد و بافت آن حالت خمیری و مخملی و لطیف دارد. ولی کره پسته حجم کمتری از مغز را داراست و در فشار بالا تری تولید می‌شود تا مقدار زیادتری از آن به حالت خمیری تبدیل شود و به این خاطر که آن چگونه روغن و افزودنی اضافه نمی شود بافت خمیری ها از خود کره پسته است.

کرم و کره پسته بیز

1 دیدگاه برای قیمت فروش کره پسته درجه یک طبیعی اصل

  1. حسینی

    من از کره پسته کوشادانه استفاده کردم فوق العاده است طعمش

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

اشتراک گذاری این محصول در:

محصولات پیشنهادی

تماس بگیرید