مرجع فروش مغز بنه کردستان
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپسته

مرجع فروش مغز بنه کردستان

مغز بنه کردستان که از نواحی کوهستانی و بکر این استان جمع آوری و عرضه می گردد بسیار با کیفیت بوده و با قیمت مناسبی ارائه می گردد. مرجع فروش مغز بنه کردستان مغز های بنه ارگانیک را در بسته بندی هایی شکیل عرضه می نماید. مغز های پسته کوهی عرضه شده سبز خوش رنگ ، درشت و تازه می باشد . امکان خرید از این مرکز فروش در سراسر کشور وجود دارد و با سفارش اینترنتی می توان به هر میزان از این محصول مقوی را خریداری نموده و در محل تحویل گرفت.

مرجع فروش مغز بنه کردستان

مشخصات مغز بنه کردستان

مشخصات مغز بنه کردستان

کردستان که یکی از استان های غربی کشور می باشد که دارای مناطق کوهستانی و پوشش جنگلی فراوان است . سطح وسیعی از پوشش گیاهی این منطقه را درخت های پسته وحشی تشکیل می دهد که به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب محصولی عالی و پر بار از آن ها به دست می آید. مناطق مرتفع و جنگلی بکراین منطقه دور از مواد شیمیایی و سم پاشی می باشد بنابراین بنه ای که از آن جا به دست می آید کاملا ارگانیک و طبیعی بوده و عوارض استفاده از مواد مضر امروزی در کشت محصولات را در پی ندارد .

مغز بنه کردستان بسیار متفاوت تر از پسته معمولی بوده دارای دانه های گرد کروی بوده که سرشار از آهن است و علاج واقعی کم خونی می باشد . مغز بنه ای که از این منظقه جمع آوری می شود از نوع پسته وحشی مرغوب می باشد که بسیار درشت و با کیفیت می باشد ، چرب و خوشمزه است . بنه دارای طبعی گرم می باشد و از آن برای تعدیل مزاج می توان استفاده کرد . انرژی زایی این ماده نیز بسیار می باشد که برای افراد مسن ، کودکان و حتی زنان باردار مصرف آن مطلوب است و سبب تقویت عمومی آنان می گردد. فروش مغز بنه کردستان که درجه یک و ممتاز می باشد در مرکز فروش ما با قیمتی مناسب انجام می شود . در صورت خرید در میزان تعیین شده ارسال محصول به سراسر کشور رایگان می باشد.

پخش مغز بنه کردستان

پخش مغز بنه کردستان

شهرها و استان های مختلفی از کشور در امر پرورش پسته وحشی فعالیت می کنند که کردستان یکی از مناطق می باشد که محصول بنه تولید شده خود را به بازار های داخلی و خارجی عرضه می دارد. برای تهیه پسته وحشی می توانید به مراکز پخش مغز بنه که نمایندگی عرضه این محصول می باشند مراجعه نمایید و آن را به صورت عمده و قیمتی ارزان خریداری نمایید . مغز های بنه به صورت فله یا بسته بندی عرضه می گردند. مغز بنه کردستان به دلیل کیفیت و مرغوبیت مطلوب دارای طرفداران بسیاری می باشد و حتی این محصول به کشور های همسایه نیز صادر می گردد .

قیمت مغز بنه کردستان نیز با توجه به نوسانات بازار اقتصادی کشور متغیر است و پسته های درجه یک دست چین شده با قیمت بیشتری ارائه می گردد . انواع پسته های درجه دو یا سه نیز برای خرید با توان مالی کمتر موجود می باشد. برای کنار زدن واسطه و پرداختن بهایی کمتر برای خرید بنه کوهی باید آن را از نمایندگی ها و مراکز پخش که به صورت مستقیم از تولیدی ارائه می کنند تهیه نمود ، این مراکز برای خرید محصول اصل ، طبیعی و ارگانیک نیز مطمئن می باشند . در صورت در دسترس نبودن این مراکز عرضه بنه به صورت اینترنتی نیز انجام می شود که با چند کیلیک ساده در فضای سایت می توانید محصول را سفارش داده تا بقیه مراحل از طریق فروشنده پیگیری شود . برای دریافت قیمت به روز بنه کردستان می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید