مرکز توزیع پسته کوهی سبز
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته وحشی

مرکز توزیع پسته کوهی سبز

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پسته کوهی سبز در چه مناطقی از کشورمان بیشتر تولید و کشت  میشود؟ در جواب باید بگوییم که پسته کوهی سبز یا همان بنه در مناطق غرب کشور تولید و توزیع میگردد و از آنجا به سایر به استان ها و نواحی مختلف ارسال می­شود. از کابردهای پسته کوهی سبز استفاده روغن آن در آشپزی و صنایع زیبایی و درمانی و نیز مصرف مغز این دانه به عنوان تنقلات است که البته در زمینه مصرفی خواص بسیار داشته و از اهمیت بالایی خصوصا در حوزه درمانی برخوردار است.

مرکز توزیع پسته کوهی سبز

خواص درمانی پسته کوهی سبز:

خواص درمانی پسته کوهی سبز:

این دانه مغذی با خواص و ظاهری مشابه پسته آجیلی ( در ابعاد کوچکتر) بسیار پر خاصیت و مفید است، از جمله خواص درمانی این پسته می­توان کمک به درمان کم خونی، تسکین دردهای میگرنی و سردرد، بهبود بیماری­های نرمی استخوان و راشیتیسم، تقویت قوای جنسی و رشته های عصبی بدن، تقویت ریشه مو، کاهش قندخون( جهت مصرف بیماران دیابتی)، کاهش کلسترول، تقویت مخاط معده، آنتی بیوتیک، آنتی اکسیدان، خاصیت ضد سرطانی، کمک در بهبود بیماران ام_اس، کمک به افزایش وزن، جلوگیری از آلزایمر در افراد مسن و نیز جلوگیری از پوکی استخوان اشاره کرد.

این موارد تنها گوشه ای از خواص درمانی پسته کوهی سبز بوده و لازم به ذکر است که روغن و میوه پسته کوهی سبز می­تواند در بهبود کرم معده، تکرر ادرار و نیز ترمیم زخم ها و التهابات  پوستی بسیار موثر باشد، همچنین از روغن پسته کوهی سبز در ماساژدرمانی ، جهت تقویت عمومی بدن خانم­های باردار و نیز ارتقا و تقویت حافظه، بهبود شب کوری، رفع ترک لب، آرام بخش و خواب آور و بر طرف کردن سردی مزاج استفاده می شود.

خرید مستقیم پسته کوهی سبز:

خرید مستقیم پسته کوهی سبز

اگر شما از افرادی هستید که علاقمند و خواستار خرید این محصول به صورت مستقیم از مرکزتولید می­باشید باید بدانید، که برای خرید پسته کوهی از بازارهایی مرکزی و عرضه کننده می­بایست از شهرهای تولید کننده و اصلی در کشت پسته کوهی سبز مانند دامغان و کرمان این محصول را خریداری نمایید .

لازم به ذکر است که بنه یا پسته کوهی سبز به دلیل ارگانیک بودن و داشتن خواص درمانی متعدد بسیار ارزشمند ومورد توجه تاجران و فروشندگان عمده جهت صادرات به سایر کشورهاست به طوری که از حیث خواص و غنی بودن این دانه آن را به مروارید سبز نام گذاری کرده­اند.بهترین زمان برای خرید مغز پسته کوهی سبز( برای داشتن بالاترین کیفیت) اواخر فصل تابستان است که دسترسی به مغز پسته تازه آسان‌تر است، قابل توجه شما خریداران گرامی و مصرف کنندگان این نوع دانه آن است که به دلیل رشد این درختان در طبیعت بکر، دانه‌های بنه ( پسته کوهی سبز) کاملا ارگانیک و عاری از هرگونه مواد شیمیایی هستند.

در تشخیص میزان مرغوبیت این دانه عوامل زیر می‌تواند کمک شایانی به خریداران باشد:

  • دانه‌های بنه باید کاملا رسیده و به رنگ سبز باشد.
  • هر چه دانه‌های پسته کوهی درشت‌تر باشند درصد مرغوبیت آن بالاتر است.
  • پوست دانه بنه باید تازه و نرمی باشد در حدی که بتوان آن را با دندان شکست.
  • بنه هایی که به رنگ‌های نارنجی و یا قرمز هستند از لحاظ کیفیت و تازگی در صف محصولات نامرغوب قرار می‌گیرند.

در مصرف این دانه‌های خوش طعم بهتر است زیاده رویی نکرده، چرا که مصرف بیش از اندازه  بنه باعث ایجاد کم اشتهایی و زخم شدن دهان می‌شود.

برای سفارش و خرید عمده و جزئی این محصول می‌توانید به سایت کوشادانه مراجعه کرده و با کسب اطلاعات جامع از قیمت  روز پسته کوهی سبز، پسته فندقی اعلاء و انواع محصولات کوشادانه خرید آسان و با کیفیتی را تجربه کنید و از خرید خود لذت ببرید.

برای مشاوره و ارتباط بهتر در

Whatss App 

کلیک کنید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید