مرکز تولید مغز پسته قم
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

مرکز تولید مغز پسته قم

مرکز تولید مغز پسته قم همین جاست. اگر به دنبال خرید مغز  پسته های خوش طعم قمی هستید، کافی ست سایت کوشا دانه را در فضای اینترنت سرچ کنید. مجموعه ما یکی از فعال ترین تولید کنندگان مغز پسته قم است و کوشیده است تا با افزایش کیفیت محصول، نوع بسته بندی، تعدد فرآورده های مغز پسته، تنوع فروش و خدمات رسانی برتر به خریداران، توزیع مغز پسته را تا اقصی نقاط جهان توسعه دهد.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه کوشا دانه و مرکز تولید مغز پسته قم با ما همراه باشید.

مرکز تولید مغز پسته قم

کیفیت انواع مغز پسته قم

کیفیت انواع مغز پسته قم

وقتی نام پسته به گوش می رسد، ناخودآگاه ذهن آدمی به سوی کرمان و شهر رفسنجانش متبادر می شود چرا که همگان منشا تولید پسته را در کرمان می دانند، غافل از اینکه فقط ۲۵۰‌سال است که در این شهرها پسته کاشته می شود و باستان شناسان قدمت وجود چوب درخت پسته در قم را به سال اول هجری نسبت داده اند.

این قدمت نشان از مناسب بودن اقلیم قم برای کاشت این‌محصول طلایی است. خاک قم به لحاظ شوری مناسب و حاصل خیز بودن، ظرفیت بالایی برای کشت درخت پسته دارد و از آنجا که این درخت نیاز کمتری به آب دارد، بی هیچ دغدغه ای می توان این شهر کویری را به باغات پسته مزین کرد. در حال حاضر و بر اساس آمار ها،  استان قم به جهت سطح زیر کشت در رتبه هشتم قرار دارد. دلیل این رتبه نیز چیزی نیست جز کوچکتر بودن مساحت آن نسبت به استانهای پسته خیز دیگر.

کشاورزان و باغداران قمی در تلاش هستند با افزایش میزان بهره وری و رسیدن به برداشت بالاتر در هر هکتار، این فاصله را مرتفع کنند و جالب است بدانید در چند سال اخیر کشاورزان قمی رکورد برداشت پسته را شکسته اند و بسیار بیشتر از میانگین معمولی در هر هکتار ، پسته تولید کرده و به بازار فروش عرضه کرده اند.

خوب است که بدانید یک‌ پسته کار قمی با ابتکار خود توانسته با پیوند سه گانه رقم‌های معروف پسته، گونه جدیدی از پسته را پرورش دهد. نهال ترکیبی بسیار مرغوب تر دیگر انواع پسته های شناخته شده است. این‌ پسته کار نام خود را بر روی این پسته نهاده است و نمونه های نهال جدید را پرورش داده و آن را در اختیار هم قطارانش قرار داده است تا محصول جدید، زودتر بازار پسته و مغز پسته را محصور خود کند.

کیفیت انواع مغز پسته قم بسیار بالاست به طوری که دست اندرکاران سازمان جهاد کشاورزی آن را جزء بهترین های پسته ایران نامیده اند.

توزیع کنندگان مغز پسته قم

توزیع کنندگان مغز پسته قم

توزیع کنندگان مغز پسته قم در تلاش هستند با  عرضه مغز پسته قم  در بازار داخلی و خارجی، کیفیت مغز پسته قم را به همگان‌معرفی کنند و جایگاه این شهر پسته خیز قدیمی را به همگان بشناسانند. مغز پسته قم به صورت مستقیم و غیر مستقیم،  فله و یا در بسته بندی های مختلف به خریداران عرضه می شود.

قیمت مغز پسته قم نیز  همانند دیگر انواع مشابه خود متاثر از عوامل مختلفی است:

  • نوع پسته ( بر اساس معروفیت نام پسته )
  • کیفیت و اندازه مغز پسته (یکدستی و سالم بودن)
  • رنگ مغز پسته ( هر چه سبزتر باشد دارای قیمت بالاتری خواهد بود)
  • انس پسته ( مقیاس تعیین قیمت و کیفیت پسته)
  • میزان خرید ( عمده بودن خرید می تواند به سود خریدار باشد)
  • نحوه خرید مستقیم یا غیر مستقیم ( در خرید غیر مستقیم، دلالان برای کسب سود، قیمت را بالاتر می برند)
  • نوع بسته بندی ( بسته بندی به جهت تاثیر در زیبایی کار و هزینه بر بودن، قیمت مغز پسته را برای تولید کننده و خریدار افزایش می دهد)

برای مشاوره و ارتباط بهتر

اینجا

کلیک کنید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید