مرکز خرید مغز پسته ارگانیک ایرانی
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

مرکز خرید مغز پسته ارگانیک ایرانی

مغز پسته ارگانیک مورد توجه تمامی خریداران است چرا که همگان از اهمیت ارگانیک بودن محصولات خوراکی اطلاع دارند و روز به روز بر این توجه به ارگانیک و سالم بودن، افزوده می شود. این موضوع تا حدی به عنوان ملاک خرید افراد می باشد که با وجود افزایش قیمت در تمامی خوراکی های ارگانیک‌ نسبت به مواد غیر ارگانیک ، باز هم خرید ان رو به افزایش است.

بر این اساس ما امروزه شاهد رشد مراکز خرید مغز پسته ارگانیک ایرانی در سرتاسر ایران هستیم. این مراکز با تکیه بر عنوان ارگانیک و اعلام آن، توانسته اند اطمینان مصرف کننده و خریدار را نسبت به سلامت پسته افزایش دهند و رونق خوبی در بازار مصرف به دست اورند.

لازم به ذکر است ارگانیک‌ بودن مغز پسته در بازارهای خارجی مخصوصا اروپایی بیش از هر نقطه در جهان مورد بررسی قرار می گیرد به گونه ای که گواهینامه سلامت و تاییده محصولات وارداتی بر مبنای این موضوع صادر می شود و سخت گیری بسیاری برای واردات محصولات خوراکی وجود دارد.

یکی از مراکز خرید مغز پسته ارگانیک ایرانی، مجموعه کوشادانه است که در این‌ عرصه دقت بالا و حضور موفقی داشته است و توانسته هم در بازار داخلی و هم بازار خارجی، خودنمایی کند.

مرکز خرید مغز پسته ارگانیک ایرانی

 مشخصات مغز پسته اکبری ارگانیک

 مشخصات مغز پسته اکبری ارگانیک

پسته اکبری ارگانیک مانند تمام ارقام دیگر پسته ی ایرانی مشخصات ویژه خود را دارد که در این قسمت می خواهیم ان ها را برای شما بازگو کنیم. پسته های ایرانی علی رغم تنوع بسیار بالا، در نگاه کلی به سه دسته تقسیم می شوند. دسته اول، پسته های درشت،  دسته ی دوم، پسته بلند و دسته سوم پسته های گرد.

پسته کله قوچی در دسته اول قرار می گیرد چرا که هم اندازه بزرگی دارد و هم قد بلند تر و جز تجاری ترین نوع ارقام پسته ایرانی ست. دسته دوم پسته های احمداقایی و اکبری هستند که قد بلندتری دارند و دسته سوم پسته های فندقی می باشند که تقریبا گرد و کوتاه تر هستند. هر یک از این دسته بندی ها، علاوه بر ظاهر ویژگی های متفاوت دیگری هم در طعم و مزه دارند که قابل توجه و عامل تفکیک می باشد.

با این وجود می توان گفت ‌که پسته اکبری جز نمونه های دسته دوم بوده و انس پایین تری دارد و در زمره ارقام تجاری، لوکس و گران قیمت تر قرار می گیرد. پسته اکبری همچنین‌بسیار راحت مغز می شود و پوست اش جدا می شود و این برای مصرف کننده بسیار خوشایند است. مغز پسته اکبری اگر تازه باشد، خیلی اسان تر از زمان های دیگر برشته می شود و ترد تر خواهد بود و طعم ترد و لذید این پسته، در اذهان باقی می ماند و سبب جذب همیشگی مشتریان می گردد.

درختان پسته اکبری باردهی پایین دارند و این امر هم مزید بر علت می شود تا عرضه ان در بازار مصرف کمتر شده و در نتیجه گران تر محاسبه شود. در کنار این نکته، ویژگی پپسته اکبری این است که اب دهی کمتری نیاز دارد و سازگاری این رقم پسته به اب و هوای خشک و کویری بیشتر خواهد بود، لذا باغداران تمایل بیشتری به کاشت این رقم دارند.

به هر حال می توان گفت که مغز پسته اکبری یکی از مرغوب ترین و خاص ترین نمونه های پسته ایرانی ست که بیشترین خرید و فروش را در بازار خارجی دارد و سهم عمده ان به صادرات اختصاص داده می شود.

قیمت هر کیلو مغز پسته ایرانی

قیمت هر کیلو مغز پسته ایرانی

در خرید پسته ایرانی بعد از کیفیت و مرغوبیت پسته، توجه به قیمت پسته، ملاک‌ اصلی خرید محسوب می شود. هر چه انس پسته ایرانی پایین تر باشد، یعنی تعداد کمتری از پسته در یک‌ واحد مشخص وجود داشته باشد، ان پسته گران بها تر بوده و این امر هم نشان دهنده درشت بودن دانه رقم پسته  و کیفیت بالای ان خواهد بود.

قیمت هر کیلو از مغز پسته ایرانی علاوه بر انس و رقم بر اساس میزان تولید، تعیین می گردد. همانطور که‌ گفته شد پسته اکبری جز ارقامی از پسته است که باردهی پایین دارد و همه ساله نمی توان به باردهی درختان پسته امید بست، بنابراین همین عامل سبب کم بودن میزان پسته اکبری در بازار شده و‌ سبب گران تر شدن قیمت ان‌ می گردد.

توجه مشتریان خارجی به پسته اکبری و تقاضای بالا برای خرید ان عامل دیگری ست‌ که موجب بالا رفتن قیمت پسته اکبری می شود. نوسانات بازار ارز، هزینه های بسته بندی مخصوصا برای کالاهای صادراتی از عوامل برجسته و خاص و تاثیرگذار در قیمت پسته اکبری ست که به هیچ وجه‌ نمی توان ان را نادیده گرفت. کیفیت مغز، تازه بودن، میزان خندان بودن پسته و راحت تر پوست کنده شدن آن هم از عوامل دیگر در قیمت گذاری تمامی پسته های ایرانی می باشد.

اگر خریدار مغز پسته ایرانی هستید و مقایسه به روز قیمت های هر کیلو پسته ایرانی برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد می کنیم به سایت کوشادانه مراجعه فرمایید و لیست به روز انواع مغز پسته ایرانی را مشاهده کنید. راه دیگر اینکه با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل کرده و به صورت مستقیم سوالات خود را در مورد قیمت ها و ویژگی هر رقم از مغز پسته ارگانیک مطرح فرمایید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته ارگانیک را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید