مرکز خرید مغز پسته قرمز
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

مرکز خرید مغز پسته قرمز

در میان ارقام مغز پسته ، مغز پسته قرمز از زودرس ترین انواع می باشد که ویژگی های منحصر به فردی هم دارد. اگر به دنبال خرید مغز پسته قرمز هستید، مجموعه کوشادانه بهترین مرکز خرید این نوع مغز می باشد که این محصول را در کنار دیگر ارقام پسته، به شما عرضه می کند.

زمانی که صحبت از ارقام پسته می شود، نام های پسته اکبری، احمد آقایی، کله قوچی و فندقی به ذهن همگان خطور می کند در حالی که ارقام پسته بسیار بیشتر از اینهاست. از جمله: پسته بادامی سفید، فندقی ، کله قوچی، اکبری، عباسعلی، شاه پسند، خنجری، ممتاز، اوحدی، دانشمندی، پسته گرمه، برگ سیاه، پسته قرمز و… نمونه هابی از صد رقم پسته برداشت شده در ایران هستند.

مرکز خرید مغز پسته قرمز

ویژگی های مغز پسته قرمز

ویژگی های مغز پسته قرمز

قبل از اینکه اقدام به  خرید پسته قرمز بکنید بهتر است ابتدا از ویژگی های این نوع پسته صحبت کنیم.

همانطور که گفته شد، این نوع پسته بسیار زود گل می دهد و شما در فروردین ماه می توانید شاهد گل های این درخت پسته باشید. مغز آن از اواخر خرداد رشد کرده و در اوایل مرداد می توانید پسته ها را بچینید. رنگ پوست رویی این نوع پسته ، بر خلاف دیگر ارقام که سبز هستند، قرمز می باشد و علت نامگذاری  هم همین نکته است. باردهی بالایی دارد و درصد پوکی میوه های آن نهایتا ده درصد است.

نکته ویژه دیگر پسته قرمز، هزینه پایین تولید آن می باشد .  نسبت به دیگر انواع پسته، کمتر سمپاشی می شود و هزینه سم‌پاشی و نیروی انسانی در پروسه تولید ان بسیار پایین تر خواهد بود و همه این موارد هم به نفع باغدار و تولید کننده است و هم به نفع خریدار. هزینه پایین در مراحل رشد پسته، هزینه تمام شده را کاهش می دهد و سبب پایین بودن قیمت مغز پسته در مرحله آخر خواهد شد و بر خریدارانش افزوده می شود.

انتظار می رود به دلیل برداشت زودهنگام  این رقم، مغز پسته قرمز نسبت به دیگر مغزها سبزتر باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول و مقایسه ویژگی های آن با دیگر مغزها، حتما از سایت کوشادانه دیدن فرمایید یا با کارشناسان فروش سایت تماس حاصل فرمایید.

عرضه مستقیم مغز پسته قرمز

عرضه مستقیم مغز پسته قرمز

عرضه مغز پسته از طریق مراکز متعددی صورت می گیرد. هر مرکزی تلاش می کند تا بهترین مغز پسته قرمز را در بین مشتریان خود  توزیع کند چرا که می داند رضایت او از کیفیت محصول و نحوه عرضه سبب تداوم ارتباط آن ها خواهد بود و از این طریق مشتریانش دائمی و پایدار خواهند شد.

بهترین روش عرضه و توزیع کالا روش مستقیم است زیرا در این روش واسطه گران از دور خارج می شوند و علاوه بر کاهش قیمت، کیفیت نیز دست نخورده  باقی می ماند. متاسفانه گاهی دلالان جهت کسب سود بیشتر محصول با کیفیت و بی کیفیت را مخلوط کرده و یا در بیان نوع درجه بندی و مرغوبیت کالا و یا عیب و نقص آن، بی دقتی می کنند و همین نکته سبب نارضایتی خریداران می شود. مخصوصا اینکه در فرایند خرید و فروش با واسطه، ممکن است یک دلال جهت یافتن مشتری، بخواهد محصول را انبار کند و به جهت عدم تخصص در نگهداری نغز پسته و یا نداشتن فضای مناسب، موجب افت کیفیت یا نم زدگی مغز پسته شده و از این جهت سبب زیان مشتری گردد. پس توصیه اکید این است که حتی الامکان عرضه مستقیم را دنبال کنید.

مجموعه کوشادانه یکی از مراکزی ست که با در نظر داشتن نکات فوق و توجه به کسب رضایت مشتری، تلاش ویژه ای در عرضه مستقیم مغز پسته قرمز داشته و تمهیداتی را برای عرضه مستقیم عمده و غیرعمده اندیشیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان واحد فروش سایت ما در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید