اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

مرکز عرضه پودر پسته کوهی کرمان در کشور

پودر پسته کوهی کرمان که از میوه درختی به نام بنه به دست می آید، یکی از مواد طبیعی و ارگانیک است که به خانواده گیاهان تیره پسته متعلق بوده و علاوه بر میوه قسمت های دیگر آن نیز مانند برگ دارای خواص بسیار می باشند.

مرکز عرضه پودر پسته کوهی کرمان در کشور

فرایند تهیه پودر پسته کوهی کرمان

فرایند تهیه پودر پسته کوهی کرمانپسته کوهی که به آن بنه یا سقز نیز گفته می شود محصول درختی به همین نام است که در برخی از نواحی کشور مانند استان کرمان و عمدتا در نواحی کوهستانی می روید.

از آن جا که خواص موجود در پسته کوهی با پسته ای که در آجیل مورد استفاده قرار می گیرد برابری می کند به همین دلیل از آن پودری تهیه می شود که قابلیت استفاده با مواد غذایی مختلف را دارد.

برای تهیه این پودر ابتدا پس از جمع کردن پسته کوهی که کروی شکل بوده و پوسته ای سبز رنگ و سخت دارد آن را می شکنند. مغز داخل پسته کوهی نیز همانند پسته ای که در آجیل مورد استفاده قرار می گیرد سبز رنگ است و به همین دلیل پس از پودر شدن به همان رنگ سبز باقی می ماند.

پس از جدا کردن مغز پسته از پوسته خارجی، آن را پودر کرده و آماده مصرف می نمایند. در واقع به دلیلی سفت بودن مغز داخلی پسته آن را پودر می کنند تا بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند. 

طبع گرم و کالری پودر پسته کوهی و انرژی موجود در آن سبب شده است تا از آن برای افزودن به غذا های مختلف و نوشیدنی هایی مانند دوغ برای از بین بردن خاصیت سردی آنها استفاده شود.

قیمت فروش پودر پسته کوهی کرمان مرغوب

قیمت فروش پودر پسته کوهی کرمان مرغوبپودر پسته کرمان که در این استان تهیه شده و از درختان واقع شده در این منطقه از کشور استحصال می شود با کیفیتی عالی و به عنوان نوعی محصول ارگانیک با قیمت فروش مشخص به علاقمندان عرضه می شود.

پودر پسته به صورت کیلویی و در مقادیر زیاد و به شکل گرمی به فروش می رسد. واحد کیلوگرم واحدی است که برای محاسبه قیمت این کالا در نظر گرفته می شود.

قیمت پودر پسته کیلویی بسته بندی شده از نوع فله ای آن گران تر است و در صورتی که افراد به دنبال خرید این محصول در مقادیر زیاد باشند بهترین شیوه خرید، نوع فله ای آن می باشد.

از آنجا که مراکز تولید پودر پسته و منابع آن محدود می باشند به همین دلیل متقاضیان خرید باید در زمان برداشت تقاضای خود را به تولید کننده ارائه نمایند.

پسته کوهی نوعی محصول ارگانیک است که به راحتی می توان از آن برای تامین یک منبع غذایی پر کالری استفاده نمود.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید