مرکز فروش بنه شور
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپسته وحشی

مرکز فروش بنه شور

مرکز فروش بنه شور منحصر در فروشگاه های سطح شهر نیست و همانند سابق هم ‌نیازی نیست که برای خرید محصولات محلی مانند بنه شور به شهرهایی بروید که بنه در ان روییده می شود. اگر قصد خرید بنه شور را دارید و به دنبال دسترسی اسان و بدون سختی به این محصول را دارید، مرکز فروش بنه شور همین سایت است‌. سایتی که در حال مطالعه مقاله ان هستید، ستیت کوشادانه نام دارد. این مجموعه با طراحی و راه اندازی سایت های متعدد، سعی کرده محدودیت های فیزیکی را از میان بردارد و دسترسی افراد را به تمام انواع بنه و فراورده های متعدد آن، ایجاد کند.

اکنون شما می توانید بدون اینکه راهی دیار بنه خیز شوید و خسته راه و سفر باشید، بنه شور محلی تازه و مرغوب‌ را از سایت شما سفارش دهید و خریداری نمایید. بنه شور ارائه‌ شده در مرکز فروش ما، با روش های مدرن و کاملا بهداشتی و با کمک دستگاه های پیشرفته تولید شده است  و سلامت ان توسط کارشناسان  بهداشت تایید و تضمین شده. علامت استاندارد و مهر تایید واحد غذا و دارو ، در روی بسته بندی ها می تواند در این زمینه خاطر شما را اسوده کند. در این مرکز فروش، بنه شکر در اشکال و اوزان مختلف بسته بندی شده و به صورت عمده و کلان و همچنین در تعداد محدود به فروش می رسد.

مرکز فروش بنه شور

روش تهیه بنه شور

روش تهیه بنه شور

تهیه بنه شور روش های متعددی دارد چرا که این شور نوعی دسر محلی محسوب می شود و در هر منطقه متناسب با عادات هر خطه، به تهیه ان اقدام می کنند. ما در این جا یک شیوه برای درست کردن بنه شور بیام می کنیم که به طور معمول برای همگان قابل انجام باشد و ذائقه های متفاوت بتواند ان را بپسندد.

روش تهیه بنه شور: مواد لازم برای تهیه بنه شور به میزان یک‌ کیلوگرم، عبارتند از:

  • بنه یا ونوشک کال به اندازه یک کیلو گرم
  • نمک‌به مقدار لازم
  • سرکه یک‌چهارم لیوان
  • سبزی ترخون به صد گرم
  • فلفل تند یک‌ عدد
  • اب جوش سرد شده به اندازه دو لیوان و شاید کمی بیشتر

روش تهیه:

  1. بنه کال را خوب بشویید و ان را دانه دانه کنید یا به خوشه های ریز تقسیم نمایید.
  2. ان را در سبدی بریزید و اجازه دهید اب بنه به خوبی گرفته شود.
  3. سپس بنه ها را داخل طرف شیشه ای که از قبل اماده کرده اید، بریزید تا جایی که کل حجم ظرف تان پر شود.
  4. در ظرف دیگری اب جوش سرد شده را بریزید و حدود‌ دو قاشق نمک در ان بریزید تا حل شود. سرکه را به ان‌ اضافه نمایید و خوب هم بزنید.
  5. محلول اماده شده را بچشید شوری ان باید به خوبی حس شود اما به طوی نباشد که قابل خوردن نباشد.
  6. اکنون این محلول را در ظرف محتوی بنه بریزید تا جایی که ظرف  شما پر شود.
  7. اکنون سبزی معطر و فلفل را به در روی مواد قرار دهید و اگر باز هم فضایی از ظرف را خالی دیدید، مخلوط اب شور و سرکه را به ان‌ اضافه نمایید.
  8. بعد از پایان کار، درب ظرف خود را خوب ببندید و دفت کنید که هوا در ان نفوذ  نکند.
  9. ان را در جای خنک قرار دادو حدود بیست روز منتظر بمانید تا بنه شور شما اماده گردد.
  10. بعد از این مدت می توانید این ‌دسر خوش عطر و طعم و رنگین را در کنار غذاهای خود قرار داده و  سفره تان را رنگین کنید.
  11. نوش جان.

شرکت پخش بنه شور

شرکت پخش بنه شور

پخش بنه شور  توسط شرکت های تهیه مواد غذایی که به تواید این شور می پردازند انجام می شود‌. بنه شور معمولا توسط افراد محلی و زنان خانه دار تهیه می شد اما این شیوه تولید ظرفیت ان را ندارد که بتواند تمام نیاز بازار مصرف را تامین کند. از این رو کارگاه ها و شرکت های متعددی اقدام به تهیه این محصول و دیگر محصولات مشابه نموده اند و پخش ان را به تمام نقاط و شهرهای دور و نزدیک بر عهده دارند. البته برخی شرکت ها نیز به نمایندگی از طرق شرکت تولید کننده توزیع بنه شور را انجام می دهند. کوشادانه یک‌ شرکت تجاری ست که تمرکز ویژه ای بر روی محصول بنه و فرآورده های ان دارد.

بنه شور هم به عنوان محصول مرتبط، در لیست کالاهای فروش این شرکت قرار گرفته است. شما می توانید با مراجعه به سایت ما، بنه شور را به مقدار دلخواه سفارش دهید و ان را به ثورت فوری و در درب منزل یا فروشگاه خود تحویل بگیرید. بنه شورهای عرضه  شده توسط شرکت کوشادانه، کاملا بهداشتی بوده و دارای علامت استاندارد، و تاریخ تولید و‌ انقضا می باشد لذا شما می توانید با خیال اسوده ان را مصرف کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر و پاسخ به سوالات خود. بهتر است با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل فرمایید . کارشناسان حاضر در سایت با دقت تمام به سوالات تان پاسخ خواهند داد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید