مرکز فروش مغز پسته خام
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پسته

مرکز فروش مغز پسته خام

مراکز فروش متعددی برای خرید و فروش مغز پسته خام در سرتاسر میهمن عزیزمان وجود دارد. این مراکز با روشهای حضوری و غیر حضوری در صدد هستند تا مبادلات خود را دنبال نموده و به مشتریان شان خدمات رسانی کنند.

موفق ترین مراکز فروش  مغز پسته خام، مرکزی ست که بیشترین خدمات را برای مشتریان خود داشته باشد. در این میان با افتخار اعلام می کنیم که سایت کوشا دانه در میان رقبا دارنده این امتیاز بوده و خواهد بود.

کوشا دانه با راه اندازی تیم مجرب فروش،  ارائه مشاوره قبل از خرید محصول، پاسخ گویی آنلاین به خریداران ، فراهم ساختن شیوه هایی برای خرید آسان، ارائه محصول با کیفیت بالا و تضمین آن،  قیمت مناسب و در نهایت ارسال مطمئن مغز پسته خریداری شده تا مقصد، در راستای اهداف خود کوشیده است و رضایت مشتریان تایید کننده این ادعاست.

مرکز فروش مغز پسته خام

نحوه تولید مغز پسته خام

نحوه تولید مغز پسته خام

معمولا دیده شده زمانی که افراد برای خرید مغز پسته اقدام می کنند، سوالاتی در مورد نحوه تولید مغز پسته خام و یا دیگر فرآورده های پسته مطرح می کنند. تفاوت های انواع پسته، چگونگی فرآوری،  پوست کنی، خلال کردن، پودر کردن، بسته بندی و حتی نحوه تشخیص کیفیت از سوالاتی دیگری ست که در ذهن مشتریان ایجاد می شود.

برای دریافت پاسخ این سوالات کافی ست با مراحل فرآوری آشنایی پیدا کنید.  با ما همراه باشید.

پسته ها در اواخر فصل تابستان و اویل پاییز برداشت می شود. در این زمان پسته حدودا ۸ ساعت نیاز دارد تا وارد چرخه فراوری شود وگرنه پوسیده می شود مخصوصا اگر برداشت پسته به صورت دستی صورت بگیرد.

روشهای فرآوری یا تمام مکانیزه است یا نیمه مکانیزه و یا سنتی. در روش اول تمامی مراحل توسط دستگاه های اتوماتیک و ابزار آلات صنعتی انجام می شود و در روش سنتی بیشترین زحمت به دوش کارگران است.

به طور خلاصه می توان گفت که:

  • ابتدا پسته پوست گیری می شود و پسته های پوک و کال از آن جدا میشود.
  • سپس در حوض  ای ریخته شده تا اولا پوست های کنده شده از آن جدا شود و هم پسته ها شستشو داده شوند. در این مرحله پسته های پوک و پوست گرفته نشده مشخص شده و جداسازی می شود.
  • در مرحله بعدی پسته ها نم گیری می شود و حدود یک‌الی دو روز در معرض نور خورشید قرار می گیرد تا خشک شوند.
  • در ادامه به جدا سازی پسته های دهان بسته و خندان می پردازند و نوار بازرسی بهترین وسیله ای ست که  به کمک می آید.
  • در نهایت پسته های جدا شده خشک می شود و پسته خام به دست می آید.
  • اکنون نوبت مغز کردن پسته هاست. قاعدتا  پسته هایی که خندان هستند برای فروش اجیلی یا صادرات انتخاب می شوند و پسته های دهان بسته به مغز کردن اختصاص می یابند.
  • مغز کردن پسته ها نیاز به یک دستگاه اختصاصی دارد که بنه شکن نام دارد. کار با این دستگاه بسیار آسان بوده و کافی ست پسته ها را از سمت دهانه قیف مانندش وارد دستگاه کنید و از سوی دیگر مغزهای سالم بدون پوسته استخوانی را تحویل بگیرید.

اکنون مغز پسته خام آماده است می توانید نوش جان کنید.

خرید ارزان مغز پسته خام

خرید ارزان مغز پسته خام

خرید مغز پسته ارزان از طریق سایت کوشا دانه ممکن‌می باشد.

سایت ما با کیفیت ترین مغز پسته خام را در اختیار خریداران قرار می دهد و برای کاستن از قیمت مغز پسته برای خریدار راهکار فروش مستقیم و اینترنتی را در پیش گرفته است. در خرید و فروش اینترنتی، واسطه ها و دلالان از چرخه داد و ستد حذف شده و خود بخود قیمت ها کاهش می یابد.

برای مشاوره و ارتباط بهتر در

اینجا

لطفا کلیک کنید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید