مرکز فروش مغز پسته دندونه
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

مرکز فروش مغز پسته دندونه

به دلیل کاربردهای فراوان مغز پسته دندونه این محصول به صورت تجاری در آمده و بین شهر ها و کشور های رد و بدل می شود. مرکز فروش مغز پسته دندونه انواع مغز پسته خرد شده خوش رنگ با کیفیت را به صورت عمده عرضه می نماید .

فروشگاه ها و خرده فروش ها مغز پسته مورد نیاز خود را از این مراکز فروش بزرگ تهیه می نمایند . قیمت عرضه این محصول به صورت عمده ارزان بوده و طرفداران بسیاری دارد . برای اطلاع از قیمت روز این محصول می توانید به مدیران فروش آن تماس حاصل نمایید .

مرکز فروش مغز پسته دندونه

کاربرد مغز پسته دندونه

کاربرد مغز پسته دندونه

مغز پسته دندونه یکی از انواع پرکاربرد پسته می باشد که حتی می توان گفت بیشتر از مغز پسته سالم آن را در خوراکی های مختلف استفاده می نمایند .

مغز پسته دندونه بدون پوست بوده و رنگ سبز درخشانی دارد از این رو آن را در تهیه و تولید انواع شیرینی ، کیک ، بستنی ، باقلوا ، سوهان و گز به منظور تزئین و مقوی ساختن آن ها به کار می برند.

مغز پسته دندونه را نیزدر منازل برای تزئین غذاهای مختلف از جمله حلوا و شله زرد می توان استفاده نمود . حتی این مغز پسته را برای تهیه پودر پسته و عرضه آن به کار می برند .

از آن جایی مغز پسته دندونه یکی از محصولات جانبی و درحقیقت ضایعات در جریان فراوری و مغز کردن پسته به شمار می روند و تولید آن خود هدف اصلی تولید کننده نمی باشد با قیمت بسیار کمتری به فروش می رسد ، از این رو با توجه به گران بودن قیمت مغز پسته این محصول جانشین خوبی برای آن می باشد. گاهی مغز پسته دندونه توسط دستگاه های مخصوص به جهت ریزتر و یکدست شدن خرد می شوند که این دستگاه ها به نام خرد کن معروف بوده و برای خرد کردن انواع مغز به کار می روند .

مغز پسته دندونه با توجه به موارد استفاده فراوان مورد تقاضای کشور های دیگر نیز می باشد و آن را با قیمت روز به دیگر کشور ها از جمله ترکیه و عراق صادر می نمایند . کیفیت مغز پسته دندونه بسیار عالی می باشد و رنگ سبز تیره آن زبانزد است .

قیمت روز مغز پسته دندونه

قیمت روز مغز پسته دندونه

فروش پسته دندونه مانند پسته معمولی در تمام کشور با قیمت واحد و یکسان عرضه نمی گردد بلکه قیمت روز مغز پسته دندونه به عواملی همچون کیفیت و نوع پسته ، فصل عرضه و مکان عرضه آن بستگی دارد .

طبیعتا وقتی که مغز پسته دندونه توسط مراکز پخش اصلی در تناژ بالا و به صورت عمده و مستقیم از تولیدی انجام می گیرد قیمت آن بسیار ارزان تر از قیمت عرضه مغز پسته دندونه در بازار شهر های مختلف و به صورت جزئی می باشد. صادرات پسته و مغز پسته در کشور بر روی اقتصاد کشور تاثیر مطلوبی گذاشته و در آغاز فصل برداشت این محصول دلالان آماده تجارت این محصول با ارزش و در حقیقت طلای سبز ایران می باشند.

ما در دفتر فروش خود انواع پسته و مغز پسته را به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهیم ، خریداران این محصولات می توانند صاحبان فروشگاه ها بوده که آن را در تناژ بالا تهیه می نمایند یا مصرف کنندگان باشند که به خرید کیلویی و خرده این محصول می پردازند.

عرضه پسته و مغز پسته دندونه از طریق کانال های مجازی و سایت نیز صورت می گیرد و خریداران محترم می توانید از هر نقطه از کشور به سایت مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید . برای اطلاع از تخفیفات ویژه محصولات با ما در تماس باشید .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید