مرکز فروش پودر پسته خانگی
اشتراک گذاری این مقاله در:
پودر پستهپستهمغز پسته

مرکز فروش پودر پسته خانگی

زمانی که از پودر پسته خانگی صحبت می کنیم بی گمان به یاد هنرنمایی های زنان خانه دار ایرانی می افتیم. زنانی که می کوشیدند تا با ابتدایی ترین امکانات، نیازهای متنوع خود را تامین کنند. این نمونه فعالیت ها زمانی بیشتر مشاهده می شد که وسایل و دستگاه های پیشرفته کنونی در کارخانه ها به آماده کردن  و فراهم ساختن فراورده های پسته را نداشتند.  جالب است بدانید در گذشته حتی بو دادن و مزه دار کردن پسته نیز توسط زنان خانه دار انجام می شد.

حس خوشایند موثر بودن در چرخه تولید و کسب درآمد، همچنان در اذهان زنان پرهمت این مزر و بوم وجود دارد و همین روحیه سبب شده با وجود تاسیس کارخانه های بزرگ فرآوری پسته، بخشی از این فرآورده ها در خانه ها یا در کارگاه های کوچک خانگی انجام شود. آن ها به پودر پسته را به روش های سنتی تولید می کنند و به مراکز فروش ارسال می نمایند. یکی از این مراکز فروش پودر پسته خانگی، مرکز کوشادانه است که تولیدات خانگی را در دسترس عموم مردم قرار می دهد.

مرکز فروش پودر پسته خانگی

تهیه پودر پسته خانگی

تهیه پودر پسته خانگی

تهیه پودر پسته در خانه بسیار آسان است . مراحل این کار به این شرح است:

  • تهیه مغز پسته مرغوب: ابتدا باید یک مغز پسته با کیفیت تهیه کنید که هم کهنه نباشد و هم رنگ سبزی داشته باشد.  خرید از مراکز فروش معتبر مانند مجموعه کوشادانه، می تواند شما را در این زمینه یاری کند . پس از آن مغز پسته را بررسی نمایید تا فاقد هر گونه استخوانی یا هر اضافات دیگری باشد.
  • جداسازی پوست: تاکنون وقت جداسازی پوست نازک قرمز یا قهوه ای رنگ از مغز هاست. برای منظور پسته را به مدت بسیار کوتاهی در آب گرم خیس کرده و با کمک دست یا با یک پارچه نخی تمیز، پوسته های نرم شده را جدا نمایید. اگر این پوسته ها جدا نشوند، پودر پسته شما حاوی رنگدانه های قهوه ای خواهد بود و یکدستی رنگ پودر پسته از بین خواهد رفت.
  • خشک کردن مغزهای پوست گیری شده: مغزها چون اندک زمانی در آب بوده اند، باید خشک شوند. اگر مغزها خوب خشک نباشد، فرآیند آسیاب شدن، به سختی انجام می شود. پس مغزها را در هوای آزاد و به دور از نور خورشید به مدت چند روز قرار دهید.
  • آسیاب کردن: مغزهای خشک شده را در آسیاب بریزید و دستگاه را در تایم های کوتاه روشن و خاموش نمایید تا مغزها روغن نیندازد. گاهی هم با قاشق آن را زیر و رو کنید تا همه یک دست آسیاب گردد.
  • الک کردن: پودر مغز حاصل شده را الک نمایید تا دانه های درشت باقی مانده تصفیه شود و پودر کاملا یکدست باشد.

پودر پسته خانگی شماهم اکنون آماده است. می توانید به سلیقه خود آن را بسته بندی نمایید.

پخش پودر پسته خانگی

پخش پودر پسته خانگی

اگر شما هم از کسانی هستید که از کیفیت برخی پودر پسته های تولیدی کارخانجات احساس رضایت ندارید و یا استفاده از مغزهای بی کیفیت و یا رنگ شده و .. را در تولید پورد پسته، محتمل می دانید، و دوست دارید پودر پسته خالص و مرغوب استفاده کنید ، پیشنهاد ما خرید پودر پسته خانگی ست. پخش پودر پسته خانگی یکی از فعالیت های اصلی مجموعه ما می باشد. این مرکز از ابتدا به کیفیت اندیشیده و دغدغه اصلی اش ایجاد رضایت در مشتری ست.

مرکز کوشادانه با تهیه مغز پسته اعلا و کاملا سبز و تازه، آن را در اختیار افرادی مطمئن قرار می دهد تا با رعایت اصول بهداشتی و بودن مخلوط کردن مغزهای دیگر آجیل ها مانند بادام زمینی رنگ شده یا …، پودر پسته اعلا و کاملا خالص تهیه نمایند.  این افراد کاملا در کار خود خبره هستند و خاطر خریدار را  از کیفیت بالای آن آسوده می سازند.

پودر پسته خالص تولید شده توسط مرکز کوشادانه در تمام اقصی نقاط ایران و جهان توزیع و پخش می شود.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید و تهیه پودر پسته را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید