اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

مرکز فروش پوست کن بنه کوهی

مرکز اصلی فروش پوست کن بنه کوهی در شهر تهران می باشد. در این مرکز مدل های متنوعی از این محصول، با قیمت های متفاوت وجود دارد. با توجه به این که امروزه تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشته است، دستگاه هایی که برای پوست کندن انواع خشکبار تولید  شده اند هم دست خوش تغییراتی گشته اند. 

مرکز فروش پوست کن بنه کوهی

شرایط نگهداری پوست کن بنه کوهی

شرایط نگهداری پوست کن بنه کوهیبه دلیل این که دستگاه های پوست کن بسیار حساس هستند، باید حتما پس از خرید شرایط  نگهداري پوست کن را مطالعه نمایید. از جمله این نکات این است که هر چند ماه یک بار تمامی قسمت های دستگاه روغن کاری گردند تا عمر آن طولانی تر شود.

در واقع می توان گفت مهمترین قسمت در فرآوری پسته های کوهی، دستگاه پوست کن آن می باشد.  اگر این دستگاه بدون خرد کردن مغز پسته ها و کمترین حد ضایعات کارکند، بالاترین راندمان را دارا می باشد، بنابراین محصول تولید شده با کیفیت و مشتری پسند تر تهیه می گردد.

در نگاه کلی می توان گفت که بیش تر این دستگاه ها ظرفیتی بین ۶۰۰تا ۵۰۰۰کیلوگرم از انواع پسته ها را می توانند در یک ساعت پوست کنده و آماده بسته بندی کنند.

در سال های اخیر این دستگاه از دیگر کشورها وارد کشور ما می شد، اما امروزه ایران  نیز در تولید این دستگاه ها به خودکفایی رسیده است و انواع مختلف آن را با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و کار آیی بالا تولید می کنند. 

خرید عمده پوست کن بنه کوهی تهران

خرید عمده پوست کن بنه کوهی تهرانخرید عمده پوست کن‌ بنه کوهی در شهر تهران مقرون به صرفه تر از تک خریدن این دستگاه در دیگر استانها می باشد. در این  میان  نیز باید حتما در انتخاب دستگاه ها دقت بسیاری داشته باشید به این خاطر که  خرید این دستگاه ها  از نظر مالی هزینه زیادی در بر دارد و اگر جنس آن بی کیفیت باشد و زود خراب شود، ضرر مالی بسیاری را برای تولید کننده این محصول به همراه خواهد داشت.  خريد پوست كن باعث شده که کندن پوست انواع پسته ها و خشکبار بسیار راحت تر از قبل گردد.

لازم به ذکر است برای خرید پوست كن باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا طی فرآیند تهیه پسته کوهی بدون پوست، محصولی با کیفیت را از نظر ظاهری داشته باشید. در واقع انتخاب دستگاهی با کارایی بالا و با کیفیت یکی از مواردی است که می تواند به شما در این راستا کمک نماید. همچنین باید در چیدمان این محصول با توجه به ظرفیت دستگاه دقت کنید تا این محصول کمترین خرابی را داشته باشد و تمام آنها سالم بمانند. در هنگام قرار دادن این پسته در دستگاه حتما باید کال و رسیده آن از یکدیگر جدا شوند تا همه به طور یکسان پوست گیری شوند.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید