مرکز پخش بنه زاهدان
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپسته وحشی

مرکز پخش بنه زاهدان

مرکز پخش کوشادانه یکی از مراکزی ست که بنه زاهدان را در معرض  خرید قرار می دهد.  در این مرکز بنه زاهدان با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رسد. شما می توانید درخواست خود را در هر مقدار که باشد اعلام کنید و پس از ارائه ادرس دقیق کارخانه یا منزل خود،  پس از مدت بسیار کوتاهی آن را تحویل بگیرید. علاوه بر این مرکز ما بنه زاهدان را به تمام اجیل فروشی ها و مراکزی که به صورت اختصاصی به فروش بنه می پردازند، ارسال می کند. مهم نیست که در کجای این مرز و بوم ساکن هستید، هر کجا که باشید، سفارش شما بدون وقفه به دست تان خواهد رسید.

خوب است بدانید کوشادانه علاوه بر توزیع داخلی ، بخشی از بنه زاهدان را روانه کشورهای خارجی می کند. فعالیت مجموعه ما در بازارهای جهانی سبب شناخته شدن هر چه بیشتر انواع بنه مخصوصا بنه زاهدان شده و روز به روز بر خریداران خارجی افزوده می گردد. ارسال به موقع و مطمئن سفارشات سبب شده تا خریداران دغدغه ای برای تحویل کالا نداشته باشند و به مشتری دائمی این مجموعه بدل گردند.

مرکز پخش بنه زاهدان

 

مشخصات بهترین بنه زاهدان

مشخصات بهترین بنه زاهدان

بهترین بنه زاهدان مانند هر محصول دیگری مشخصات به خصوصی دارد. یکی از این موارد، تازه بودن آن است. تازه بودن یعنی داشتن عطر ملیح و طعم‌ دلنشین. خشک‌ بودن، ویژگی دیگر بنه زاهدان است. افتاب سوزان زاهدان اجازه نمی دهد رطوبتی در بنه های شسته شده باقی بماند و همین امر مانع نم زدگی مغز بنه خواهد شد و ‌کیفیت بنه با این روش حفظ می گردد.

قیمت بسیار مناسب، چند امر در این فاکتور قیمت دخیل می باشد‌ . اول اینکه بنه یک درخت خودرو بوده و هزینه ای بابت کاشت، نگهداری، مصرف سموم و حمل و نقل و.. ندارد. از طرفی در زمان برداشت و دیگر مراحل نیز به دلیل وجود نیروی کار ارزان، هزینه ها نیز بسیار کاهش می یابد لذا می توان قیمت تمام شده پایین را ویژگی بارز بنه زاهدان عنوان کرد.

سالم بودن و ارگانیک‌ بودن نیز از دیگر مشخصه های بنه زاهدانی می باشد. عدم استفاده از سموم، همانطور که ذکر شد، می تواند میزان افلاتوکسین را در این محصول کاهش داده و اطمینان بیشتری را برای سلامت ایجاد کند. بنه های روییده شده در ایران در سه نوع  دسته بندی جای می گیرند. کسور، کلخنک و چاتلانقوش که هر کدام‌ از این گونه ها در بخش های مختلفی می رویید. تقریبا می توان گفت که هر سه گونه بنه در استان سیستان و بلوچستان مشاهده شده است.

این گونه ها خشکی پسند هستند و در اقلیم های خشک و گرم رشد بسیار خوبی را نشان می دهند. شاید همین امر سبب مطلوبیت و مرغوب بودن بنه زاهدی بوده باشد.

فروش مستقیم بنه زاهدان

فروش مستقیم بنه زاهدان

فروش بنه زاهدان در مرکز کوشادانه و تمام مراکزی که به فروش بنه و انواع پسته مشغول هستند، ادامه دارد. فروش در مرکز ما مستقیم و بی واسطه می باشد چرا که دست اندرکاران مجموعه و موسسان شرکت بر ان بوده اند که، مشتری مداری و رضایمتندی را به عنوان اصل اساسی شرکت دنبال کنند‌.

رضایت مشتری زمانی به بهترین وجه شکل می گیرد که کالای عرضه شده با قیمت پایین و کیفیت بالا به دست او برسد. راه حل این امر هم چیزی نیست جز فروش مستقیم و حذف دلالان‌ سودجو. گر چه این روش خرید و فروش به سود فروشنده نیز می باشد اما نفع اصلی برای خریدار و مصرف کننده خواهد بود چرا که اجرا و انجام زیرساخت های مورد نیاز برای فروش مستقیم، برای فروشنده، هزینه ساز  بوده و گاهی مشقت فراوان دارد.

لازم به ذکر است که فروش مستقیم سبب اشنایی بیشتر مشتری و مصرف کننده با تولید کننده خواهد شد و دسترسی او را به بنه تازه و تنوع های آن بیشتر خواهد کرد. بنه کوهی زاهدان یا همان پسته جنگلی خواص بسیار فراوانی دارد که باعث افزایش کاربرد ان گشته است. برای اشنایی بیشتر با این خواص و کاربردها می توانید مطالب عملی درج شده در سایت ما را به صورت مستمر مطالعه نمایید‌ و بر ناب و خاص بودن این میوه جنگلی مهر تایید بزنید.

کوشادانه معتبرترین مرکز فروش و ارائه کننده انواع بنه مخصوصا بنه زاهدان خواهد بود. با ما در ارتباط باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید و فروش بنه زاهدان را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید