مرکز پخش مغز بنه شیراز
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

مرکز پخش مغز بنه شیراز

بنه یکی از درختانی است که در مناطق کوهستانی ایران به فراوانی یافت و رشته کوه های زاگرس منبا این درخت با دانه های خوشمزه بنه می باشند.دانه های مغز بنه شیراز سرشار از خواص دارویی و غذایی هستند و طرفداران خاص خود را دارند. این درختان در طبیعت بکر رشد می کنند و هیچ گونه مواد شیمیایی به آن ها اضافه نمی شود از این رو دارای خواص بسیاری هستند.

مرکز پخش مغز بنه شیراز

خواص انواع مغز بنه شیراز

خواص انواع مغز بنه شیراز

در این مقاله بر آن شده ایم تا خواص مغز بنه را برای شما بیان کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این مغز های مفید آشنا سازیم.

پسته کوهی سرشار از ویتامین E بوده و اثر آنتی اکسیدانی بسیار بالایی دارد. دانه های بنه به عنوان آنتی بیوتیک عمل کرده و باکتری های مضر بدن را از بین می برد در نتیجه پسته کوهی برای بدن بسیار مفید است.

دانه های درخت بنه برای افرادی که باردار هستند و برای سلامت بچه بسیار مفید هستند. این محصول به تقویت اعصاب کمک می کند و سبب افزایش قدرت حافظه می گردد.

به افراد کهنسال توصیه می شود از این محصول برای جلوگیری از آلزایمر مصرف نمایند.طبع پسته کوهی گرم است و برای رفع سردی و تعادل طبع بدن بسیار مفید می باشد.

روش مصرف این دانه ها به این صورت است که نوع خام آن ترش می باشد و وقتی می رسد دانه آن سفت شده و از رنگ قرمز به کبود تبدیل می شود. برای مصرف بنه باید آن را شکست و مغز آن خوراکی است.

در نقاطی از کشورمان مغز بنه را آسیاب کرده و آن را در آب جوش می ریزند و تناول می کنند.

این دانه حاوی روغن زیادی است که بدن را گرم نگه داشته و موجب تقویت بدن می شود. این دانه ها از کم خونی جلوگیری کرده و برای تقویت میل جنسی بسیار مفید می باشند.

همچنین به دلیل داشتن ویتامین ای برای زیبایی پوست و حفاظت از آن بسیار مفید می باشند.

قیمت تولیدی مغز بنه شیراز

قیمت تولیدی مغز بنه شیراز

همان طور که گفتیم مغز بنه دارای خواص زیادی است و از درخت پسته کوهی به دست می آید. این دانه ها معمولا در اواسط پاییز می رسند و در طبیعت بکر زاگرس از کردستان گرفته تا شیراز و حتی در مناطقی از خوزستان درختان بنه وجود دارند.

دانه بنه را نمی توانید به راحتی بشکنید و بسیار سفت است وقتی از بنه حرف می زنیم منظور دانه های رسیده آن می باشد و دانه های قرمزو زرد رنگ آن مغز ندارند.

به دلیل این که دانه های بنه ارگانیک هستند و در دل کوهستان رشد می کنند و فقط افرادی خاصی به آن ها دسترسی دارند قیمت آن ها پایین نیست قیمت مغز بنه پسته شیراز نسبت به جاهای دیگر بالاتر می باشد چون خصوصیات خاص خود را دارد.

ما تلاش می کنیم مرغوب ترین دانه های بنه را با بیشترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم شما می توانید از طریق سایت از قیمت مغز بنه اطلاع پیدا کرده و به صورت حضوری و غیر حضوری و آنلاین آن را خریداری کنید.

سخن پایانی

این مقاله با هدف بیان خواص مغز بنه انجام شده بود و ما تلاش کردیم شما را تا جایی که امکان داشت از قیمت این محصول بی نظیر برخاسته از طبیعت بکر زاگرس با خبر سازیم.

دانه های بنه در فروشگاه ما با بیشترین کیفیت بوده و به دلیل طبیعی بودن و ارگانیک بودن بسیار مورد تایید مشتریان می باشند.

شما می توانید از طریق سایت با ما ارتباط برقرار  کرده و این محصول بسیار مقوی و بی نظیر را سفارش دهید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید