مرکز پخش پسته کوهی ارگانیک
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپسته

مرکز پخش پسته کوهی ارگانیک

پسته کوهی نوعی پسته کاملا ارگانیک می باشد که به نام بنه پسته نیز معروف است . این نوع پسته در کوهپایه ها روییده و بداشت می شود. کشاورزان در فصل مناسب پسته کوهی ارگانیک را جمع آوری و به مراکز پخش عرضه می دارند.

مرکز پخش پسته کوهی در تهران و دیگر شهرستان ها وجود دارد که بنه پسته اصل و مرغوب را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می نمایند . عرضه بنه پسته به صورت عمده به خرده فروشان سراسر کشور انجام می گیرد.

پسته و مغز پسته کوهی در درجات مختلفی از لحاظ کیفیت با قیمت های متفاوت عرضه شده و خریداران بر حسب نوع مصرف و بودجه مالی خود از آن تهیه می کنند.

مرکز پخش پسته کوهی ارگانیک

کیفیت انواع پسته کوهی ارگانیک

کیفیت انواع پسته کوهی ارگانیک

استفاده از کود های شیمیایی و سموم کشاورزی تاثیرات نامطلوبی بر روی محصولات و در نتیجه سلامتی انسان ها گذاشته ، بنابراین رویکرد افراد در تمامی دنیا به مصرف محصولات ارگانیک بیشتر شده است ، این مهم کشاورزان را بر آن داشته است که محصولات مختلف را به صورت ارگانیک تولید نماید .

پسته کوهی یکی از محصولاتی است که کاملا به صورت ارگانیک و طبیعی تولید شده است . از مزیت های پسته کوهی ارگانیک سالم بودن آن بوده و مصرف کننده با خیال راحت از طبیعی بودن می توان آن را میل نماید . طعم مطبوع و دلپذیر این نوع  پسته نیز کاملا مشخص بوده و افراد خبره کاملا قادر به تشخیص ارگانیک بودن آن می باشند .

علاوه بر کیفیت پسته ارگانیک و مرغوب بودن که از مزایا می باشد ، استفاده از کود های طبیعی و حذف مواد شیمیایی سبب می شود کشاورزان از لحاظ اقتصادی برای تولید محصول متحمل هزینه های کمتری شوند ، بنابراین پسته ارگانیک با قیمت کمتری تولید و عرضه می گردد .

ارگانیک بودن محصولات هم برای کشاورز و هم برای مصرف کننده دارای صرفه اقتصادی می باشد . پسته ارگانیک اصل دارای خواص بسیاری از جمله درمان پوکی استخوان ، تقویت دستگاه گوارش و درمان کم خونی می باشد. پسته کوهی ارگانیک علاوه بر مصرف در داخل کشور برای عرضه به کشور های دیگر نیز صادر می شوند ، پسته های صادراتی از بهترین انواع پسته دست چین شده در بسته بندی های شکیل و بهداشتی می باشند .

فروش عمده پسته کوهی ارگانیک

فروش عمده پسته کوهی ارگانیک

پسته کوهی دانه ریز گرد قهوه ای یا سبز رنگی می باشد که جزء دانه های روغنی محسوب شده و سرشار از فیبر و پروتئین می باشد. این مکمل غذایی حاوی انواع ویتامین ها نیز می باشد و می تواند بسیاری از کمبود های بدنی را جبران کند. پسته وحشی که در کشو ما تولید می گردد طبیعی و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد . عرضه مستقیم پسته کوهی در بسیاری از شهر های کشور توسط مراکز عمده فروشی خشکبار انجام می شود.

عرضه عمده بنه با قیمت بسیار مناسب و ارزان صورت می گیرد و بازار فروش این محصول در کشور از رونق خوبی برخوردار است. فروش پسته ارگانیک سبب شده است مردم جامعه با خیالی آسوده از سالم و بدون عوارض بودن این محصول خوشمزه را خریداری نموده و از خواص فوق العاده آن بهره مند گردند. برای اطلاع از مراکز فروش این محصول می توانید از افرادی که با آن آشنایی دارند اطلاعات لازم را کسب نمایید. همچنین به منظور دسترسی تمامی افراد به این محصول مفید پسته وحشی به صورت اینترنتی نیز عرضه می گردد.

برای سفارش محصول و نحوه خریداری جزئی یا عمده آن می توانید با شماره تلفن های درج شده تماس حاصل نموده و یا اینکه سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نموده تا همکاران ما با شما تماس گرفته و مراحل خرید و ارسال پسته را پیگیری نمایند .

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید