اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

مرکز پخش پسته کوهی یاسوج درجه یک

پسته کوهی از درختانی به وجود می آید که ارتفاع آن ها به دو یا سه متر می رسد. کاشت پسته کوهی در استان هایی مانند: کردستان، کرمانشاه، یاسوج و … صورت می گیرد که پسته کوهی یاسوج بسیار معروف می باشد. خشک شده این محصول طعمی مانند پسته داشته و میوه تر آن را برای تهیه ترشی استفاده می شود. خواص پسته کوهی بسیار زیاد بوده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مرکز پخش پسته کوهی یاسوج درجه یک

توصیه هایی برای نحوه برداشت پسته کوهی یاسوج

توصیه هایی برای نحوه برداشت پسته کوهی یاسوج در برداشت پسته کوهی باید دقت لازم را به خرج داد و نکاتی که در ادامه خواهیم می تواند بسیار موثر واقع شود. معمولا در اواخر فصل تابستان، برداشت این محصول آغاز می شود.

  • وقتی پسته کاملا رسید باید برداشت شود. در غیر این صورت مزه تلخ بسیار تندی به خود می گیرد.
  • برای برداشت آن باید ساعت های اول روز را انتخاب کنید و محصول را زیر سایه و جای خنک قرار دهید.
  • قسمت هایی که به آفت آلوده هستند را جدا برداشت کنید.
  • از نفوذ آب به داخل محفظه های جمع آوری محصول جلوگیری شود.
  • محصول را بلا فاصله به مراکز جداسازی پوست که تمام اتوماتیک هست انتقال دهید.

اکنون لازم است با خواص این محصول آشنا شوید. پسته کوهی دارای مواد معدنی از جمله آهن، روی، منیزیم، پتاسیم، و ید می باشد. از روغن آن می توان برای ماساژ دادن مفاصل و درد های مفصلی استفاده نمود. از این روغن هم می توان به جای سس، برای سالاد استفاده نمود‌ چرا که تقویت کننده سیستم ایمنی دفاعی بدن می باشد. همچنین برای پاکسازی کبد، رشد و تقویت مو، کاهش سر درد، درمان نرمی استخوان و جلوگیری از پوسیدگی دندان، بسیار مناسب می باشد. 

اما در مصرف آن نباید زیاده روی کنید چون باعث زخم شدن دهان و کم اشتهایی می شودو همچنین مصرف زیاد این محصول برای افرادی که گرم مزاج هستند مضر می باشد.

قیمت فروش پسته کوهی یاسوج در کشور

قیمت فروش پسته کوهی یاسوج در کشور با توجه به اینکه در مورد مزیت ها و خواص پسته کوهی یاسوج صحبت شد قیمت پسته کوهی نیز ارزان می باشد. تولید کنندگان زیادی در این حوزه فعالیت می کنند تا بهترین و ارزان ترین محصول را به بازار و به دست مشتریان برسانند.

سامانه آنلاین این شرکت و مراکز فروش معتبر، زمینه خرید و فروش پسته کوهی را فراهم کرده و شما مشتریان عزیز می توانید برای ثبت سفارش به صورت کلی و جزئی اقدام نمائید. این سایت ابتدا محصول را به شما به خوبی معرفی می کند تا در هنگام خرید آن سر در گم نشوید و بعد از آن می توانید با آگاهی کامل، اقدام به خرید کنید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید