نرخ مغز پسته عمده در تهران
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

نرخ مغز پسته عمده در تهران

مغز پسته عمده بر اساس عوامل تاثیرگذاری بر روند فروش پسته تعیین می گردد، بدین معنی که با توجه به انواع فراوان پسته و همچنین مغز پسته و کاربردهای آنها و کیفیت و مرغوبیت آن ها و همچنین درجه گرید یا سبز بودن مغز پسته می توان گفت؛ تمامی این ها از عوامل تعیین کننده قیمت برای مغز پسته عمده می باشد. همچنین می‌توان از عوامل دیگر در تعیین نرخ مغز پسته عمده در بازار به عواملی چون انواع مغزهای پسته که به صورت ، مغز پسنه کال، مغز پسته خرد شده و مغز پسته گندمی، مغز پسته تازه اشاره نمود. با در نظر گرفتن تمامی این عوامل می توانید نرخ عمده پسته را به دست آورید.

اگر ، بخواهید نرخ مغز پسته عمده برای تان  مقرون به صرفه درآید و همچنین کیفیت و مرغوبیت در آن رعایت شود می‌توانید خرید پسته ، عمده خود را از تولیدکنندگان و باغداران تهیه نمایید همچنین شرکت‌هایی که پسته ها را جمع آوری نموده و به صورت بسته بندی و درجه بندی کیفی تهیه می‌کنند و یا حتی از نمایندگی‌های این شرکت ها که در سراسر ایران وجود دارد، میتوانید تهیه کنید ولی از همه بهتر می توانید از تولید کننده تهیه کرده تا نرخ مغز پسته عمده برای تان به صرفه تر باشد.

نرخ مغز پسته عمده در تهران

 تاثیر فرایند خشک شدن بر خصوصیات فیزیکی پسته

 تاثیر فرایند خشک شدن بر خصوصیات فیزیکی پسته

پسته خشک شده نیز از دیگر محصولات مورد توجه می باشد.در بعضی از مواقع به صورت سنتی پسته را خشک مینمایند ولی نه به منظور آجیل کردن و خشکبار نمودن،بلکه به جهت تغییرات ظاهری در آن خشک می نماید .یعنی اینکه ممکن است پسته دهان بسته باشد و یا ممکن است بخواهیم از  مغز آن پودر تهیه نموده و استفاده نمایید .در این صورت نیاز است که به پسته را خشک کنیم در این حالت پسته را در حرارت ۹۰ درجه زیر آفتاب و یا در دستگاه خشک کن قرار داده تا با کشیده شدن رطوبت مغز پسته به صورت خندان و ایا با خشک شدن مغز آن بتوانیم به راحتی از آن پودر تهیه نمایید.

ولی در بعضی مواقع مغز پسته را خشک می نمایند تا از آن بتوانند، آجیل  تهیه کنند . ولی باید توجه داشت، خشک کردن پسته تازه، شرایط خاصی را برای پسته به وجود می‌آورد و تاثیر بسزایی در کیفیت محصول نهایی و خصوصیات ظاهری آن مانند رنگ و ابعاد پسته ایجاد می کند .

در صورتی که خشک کردن پسته موجب تغییراتی در رنگ پسته و تیره شدن آن و همچنین کاهش ابعاد طول و عرض ارتفاع حجم افزایش دانسیته آن مشاهده می گردد با توجه به تاثیر چشمگیر ویژگی های ظاهری در مشتری پسندی محصول می‌توان این ویژگی‌ها را با بهبود بخشیدن، شرایط خشک کردن در نمونه فرایند شده به نمونه خام نزدیک کرد.

وضعیت فروش پسته در بازار جهانی

وضعیت فروش پسته در بازار جهانی

بی شک ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پسته در جهان می باشد جایگاه پسته ایرانی،چه به صورت مغز پسته عمده و چه پسته خشک شده ،در بازار داخلی و چه در بازار خارجی بسیار وسیع می باشد. به همین علت تولیدکنندگان پسته ایرانی هیچ نگرانی نسبت نارس بودن و یا کم کیفیت بودند و یا همچنین کوچک و ریز بودن پسته ندارند، زیرا به پسته هر شکل ظاهری که تولید شود مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای کاربردهای فراوانی نیز می‌باشد.

فروش پسته ایرانی در هر شرایط شکل ظاهری دلرای بازار  بسیار پررونق و سودآور می باشد، در صورتی که شما پسته ریزی را به دست آورید در برداشت محصول می توانید آن را به مغز پسته تبدیل نموده یا به صورت پودر درآورده و در بازار به راحتی با قیمتی مناسب به  فروش برسانید .این نوع پسته ها، برای صنایع غذایی، شیرین پزی و بستنی سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در صورتی که پسته درجه یک و عالی و با کیفیت داشته باشید می توانید آن را به عنوان پسته درجه یک ایرانی در بازار بین الملل و بازار داخلی به فروش برسانید.

برای خرید پسته با کیفیت می توانید با کوشادانه در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته عمده را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید