اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

نمایندگی پخش پسته کوهی لرستان

پسته کوهی یکی از مواد مقوی و خوشمزه ای است که از دیرباز در میان ایرانیان محبوبیت خاصی داشته است. این محصول طبیعی به شکل های مختلفی قابل استفاده است و فواید بی نظیر آن بر کسی پوشیده نیست. پسته کوهی لرستان یکی از محصولات طبیعی کوهستانی است که طرفداران زیادی دارد. نمایندگی پخش لرستان این محصول را به صورت عمده در بین خریداران عرضه می کند. 

نمایندگی پخش پسته کوهی لرستان

نحوه کاشت پسته کوهی لرستان

نحوه کاشت پسته کوهی لرستانپسته کوهی همان طور که از اسمش پیداست درختی است که در ناحیه کوهستانی رشد می کند و نمی توان آن را به آسانی یا به شکل نهال کاشت و نحوه کاشت پسته کوهی لرستان به این صورت است که دانه این درخت باید چند سال در سرمای کوهستان باقی بماند.

بعد از چندین بهار این دانه سفت و سخت که بر اثر سرمای کوه می ترکد و دانه آن تبدیل به جوانه می شود و جوانه کم کم رشد می کند و بزرگ می شود و تبدیل به درخت پسته کوهی می شود. بنابراین جهت کاشت این درخت کوهی حدود پنج یا شش سال زمان لازم است تا تبدیل به جوانه و نهال شود و همچنین جهت رویش آن شرایط زیادی از جمله زمان و سرمای زیاد لازم است. 

محل فروش پسته کوهی لرستان با کیفیت

محل فروش پسته کوهی لرستان با کیفیتقیمت پسته کوهی با توجه به خواص فراوان و کیفیت خوب آن بسیار ارزان است. این نوع پسته با کیفیت در لرستان که برداشت می شود و از طریق فروشگاه های عرضه کننده محصولات طبیعی در سراسر کشور پخش می شود. 

پسته کوهی لرستان به دلیل ویژگی های مثبتی که به آن اشاره گردید خریداران زیادی دارد و افراد زیادی در داخل و خارج از کشور این محصول را آن را خریداری می کنند و از دو طریق می توانند آن را تهیه کنند، یا از طریق مستقیم که این محصول را از نمایندگی های پخش پسته در لرستان خریداری نموده و از آن استفاده می کنند.

روش دیگر نیز از طریق غیر مستقیم  و برای افرادی است که به دلیل مشغله کاری فراوان نمی توانند غیر حضوری آن را خریداری کنند می توانند از طریق وب سایت های معتبر آن را سفارش دهند. 

تولید بیشتر این محصول و خرید و فروش آن باعث شده است افراد زیادی در این زمینه مشغول به کار شوند. 

محل فروش پسته کوهی در لرستان از بازارهای محلی و از باغداران این خطه تا فروشگاه های بزرگ خرید و فروش محصولات طبیعی می باشد و می توان به صورت عمده این محصول را به دست آورد و مورد استفاده قرار داد. 

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید