اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

واردات بهترین پسته کوهی سبز در کرمانشاه

پسته کوهی سبز دانه ای کوچک و روغنی است که ارزش غذایی بالایی دارد. این دانه به صورت خشک و تازه مصرف می شود و می توان خوراک های مختلفی با آن تهیه کرد. پوسته روی آن سبز رنگ و سخت است و مغزی کوچک و نرم دارد. خاصیت آنتی اکسیدانی در این محصول بسیار بالا بوده و به تقویت سیستم ایمنی کمک زیادی می کند و مانع از بروز بیماری های مزمن چون سرطان می شود. مصرف پسته کوهی طی سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. واردات این محصول به کرمانشاه نیاز بیشتر مصرف کنندگان را تامین می کند. 

واردات بهترین پسته کوهی سبز در کرمانشاه

۷ مورد از خاصیت پسته کوهی سبز برای سلامتی

۷ مورد از خاصیت پسته کوهی سبز برای سلامتیاین دانه کوچک فواید زیادی را در خود جای داده است. اکنون به ۷ خاصیت پسته کوهی اشاره می کنیم:

  1. سرشار از آهن بوده که به درمان کم خونی کمک زیادی می کند به همین دلیل مصرف آن به افراد کم خون به وفور توصیه می شود. 
  2. کلسیم در این دانه بسیار بالا بوده و به همین دلیل برای نرمی و پوکی استخوان مفید است. 
  3. حاوی مقادیر زیادی ویتامین و املاح معدنی است که به تقویت بدن کمک زیادی می کند. 
  4. برای ارام کردن دردهای عضلانی و کمر درد بسیار موثر است. 
  5. این محصول حاوی مقادیر زیادی ویتامین C است که برای درمان زخم ها بسیار مفید می باشد. 
  6. کالری موجود در آن بسیار بالا بوده و انرژی زیادی به بدن می بخشد و باعث افزایش وزن می شود. 
  7. رفع سر درد و پاک کردن کبد

وجود این خواص فراوان باعث شده تا فروش آن به طور فوق العاده ای افزایش پیدا کند. 

مرکز پخش پسته کوهی سبز ارزان قیمت

مرکز پخش پسته کوهی سبز ارزان قیمتبرای تهیه پسته کوهی ابتدا باید به کیفیت و قیمت آن توجه کنید. مرکز پخش توانسته به خوبی نیاز مصرف کنندگان را تامین کند. وجود این مراکز پخش علاوه بر اینکه شرایط خرید را برای مصرف کننده در هر جایی که باشد حتی مناطق پرت و دور افتاده سریع تر و آسان تر می کند بلکه خود با فروش بیشتر نقطه قوتی برای رسیدن به سودهای کلان است. 

قیمت پسته کوهی که توسط مراکز پخش به صورت عمده توزیع می شود بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. نمایندگیها علاوه بر توزیع و پخش تمام فرآورده های خود به صورت عمده، ابتدا پیش زمینه ای از کالاهای فروشی خود در اختیار مشتریان قرار می دهند و باعث می شوند آنها با در دست داشتن این اطلاعات بهترین انتخاب را با توجه به بودجه ی جیب خود انجام دهند. در این صورت مشتری می تواند در هزینه ها صرفه جویی کند. 

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید