واردات مغز پسته جنگلی از ترکیه
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهپسته وحشی

واردات مغز پسته جنگلی از ترکیه

مغز پسته جنگلی که یکی از دانه های مغذی دارای فیبر و پروتئین فراوان می باشد امروزه بیشتر در مناطقی از ایران، ترکیه و افغانستان تولید و برداشت می شود . واردات مغز پسته جنگلی از ترکیه به ایران نیز صورت می گیرد.

برای خرید پسته جنگلی وارداتی با قیمت مناسب می توانید به شرکت های بازرگانی مراجعه و آن را به صورت عمده خریداری نمایید. پسته های وارداتی در دو نوع فله و بسته بندی با کیفیت های متفاوت موجود می باشند.

واردات مغز پسته جنگلی از ترکیه

نکاتی علمی درباره پسته جنگلی

نکاتی علمی درباره پسته جنگلی

پسته جنگلی وحشی ، کوهی یا بنه یکی از انواع پسته می باشد که از درخت های بلند در مناطق مرتفع و بکر برداشت می شود . صمغ این نوع درخت نیز به سقز معروف بوده ، در کارخانجات از آن دو ماده تربانتین و کلوفان را به دست آورده و در تهیه مواد بهداشتی و آرایشی ، صنعت چاپ و رنگ سازی و تولید آدامس استفاده می نمایند . از هر درخت به طور میانگین حدود یک کیلوگرم سقز به دست می آید .

در ایران پسته جنگلی و کوهی از مناطقی همچون کردستان ، ایلام‌ ، چهارمحال و بختیاری ، مشهد ، سرخس برداشت می گردد و در زبان های محلی نام های گوناگونی برای میوه و مغز بنه گذاشته می شود و از آن در تهیه غذاهای سنتی استفاده می گردد .

میوه درخت بنه و مغزی که از آن به دست می آید از لحاظ خواص و ویتامین های موجود در آن با پسته برابری می کند و به دلیل ارگانیک بودن و عدم وجود افلاتوکسین در آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

آهن موجود در پسته جنگلی بسیار زیاد می باشد از این رو برای خونسازی بسیار مفید بوده و به عنوان درمان طبیعی کم خونی و فقر آهن پیشنهاد می شود .

طبق پژوهش های انجام شده افشره پسته جنگلی سبب کاهش افسردگی شده دلیل آن بهبود  شرایط آنتی اکسیدانی در بافت مغز می باشد . از این رو پسته جنگلی را می توان داروی تقویت اعصاب نیز نامید ، ضمن آنکه بر تقویت حافظه و جلوگیری از آلزایمر نیز تاثیرات مطلوبی دارد .

از پسته جنگلی روغن نیز گرفته می شود که خوراکی بوده و از آن به عنوان دارو در طب سنتی یا تولید عطر و الکل نیز استفاده می گردد .

شرکت واردات مغز پسته خام

شرکت واردات مغز پسته خام

تعداد زیادی شرکت بارزگانی و تجاری در کشور می باشند که در امر واردات و صادرات پسته به دیگر کشور ها فعالیت می نمایند . در میان حجم انبوه صادرات پسته به کشور های اروپایی ، کشور های حاشیه خلیج فارس و خاورمیانه واردات پسته خام نیز صورت می گیرد .

واردات پسته به دلیل کمبود پسته در کشور نمی باشد بلکه کیفیت پسته های کشور های مختلف و موارد استفاده از آن سبب شده است این کار صورت بگیرد .

پسته جنگلی ترکیه یکی از انواع پسته ارگانیک و مرغوب می باشد که از طریق مرزهای غربی کشور و عبور از گمرک وارد کشور می گردد . پسته های وارد شده از بهترین و مرغوب ترین انواع پسته بوده و با قیمت مناسبی به دست مصرف کنندگان داخلی می رسند .

برای خرید پسته جنگلی ترکیه می توانید به شرکت های وارداتی از طریق اینترنت دستیابی پیدا کنید و به میزان دلخواه از این نوع پسته را سفارش داده ، در هر نقطه از کشور که می باشید به وسیله پست آن را دریافت کنید .

استعلام قیمت پسته وارداتی نیز از طریق تماس تلفنی ممکن است و معمولا قیمت گذاری بر حسب کیفیت و قیمت روز دنیا انجام می گیرد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته جنگلی را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید