واردات مغز گیر پسته دستی
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

واردات مغز گیر پسته دستی

مغز گیر پسته به منظور جداسازی مغز پسته از پوسته آن از دستگاه های خاصی استفاده می شود که اصطلاحا به این محصولات مغز گیر پسته می گویند که در نمونه هاتی مختلفی در دسترس قرار می گیرند. واردات مغز گیر پسته دستی از کشور های خارجی به صورت عمده انجام می شود و مشتریان با این وجود می توانند آنها را با قیمت های متفاوتی تهیه کنند.

واردات مغز گیر پسته دستی

طبقه بندی مغز گیر بر اساس سرعت عملکرد

طبقه بندی مغز گیر بر اساس سرعت عملکرد

می دانیم که هر روزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های مدرن و پیشرفته ای وارد بازار می شود که هر کدام در زمینه خاصی مورد کاربری قرار می گیرند. در این قسمت در مورد دستگاه هایی می خواهیم بگوییم که به منظور مغز گیری مورد توجه قرار می گیرند. این محصولات در خشکبار هایی چون پسته بکارگیری می شوند و با وجود کارایی بسیار می توان آنها را در نمونه های مختلفی تهیه کرد.

مغزگیر ها را در نمونه های ایرانی و خارجی می توان خریداری کرد که از نظر عوامل بسیاری با همدیگر فرق دارند. از این موارد خوب است در مورد عملکرد دستگاه ها گفت که در انتخاب مشتریان حرف اول را می زند و حتی می تواند کیفیت و قیمت شان را تعیین کند. در همین جا خوب است نمونه های مختلف تولیدات را بگوییم که عبارتند از:

  • مغز گیر دستی
  • مغز گیر نیمه اتوماتیک
  • مغز گیر اتوماتیک
  • مغز گیر تمام اتوماتیک

نمونه هایی که ذکر کردیم به ترتیب از نمونه اول تا آخر رفته رفته بر سرعت عملکرد دستگاه افزوده می شود و نمونه های تمام اتوماتیک می توانند در زمان کوتاهی مقدار زیادی از پسته ها را مغزگیری کنند. با این وجود افراد با پرداخت هزینه بیشتری برای خرید اقدام می کنند تا بتوانند نیاز های خود را رفع کنند.

لازم به ذکر است که عملکرد دستگاه ها در قیمت و انتخاب خریداران تاثیر بسیار می گذارد و می دانیم که هر چه عملکرد سریع تر باشد مسلما افراد بیشتری برای خرید اقدام می کنند. با وجود برند های مختلف می توان گفت که می توان این محصولات را با قیمت های متفاوتی تهیه کرد.

خرید مغز گیر به قیمت تولیدکننده

خرید مغز گیر به قیمت تولیدکننده

در قسمت قبل انواع مختلف مغزگیر ها را از نظر عملکرد مورد بررسی قرار دادیم و می دانیم که این عامل در خرید مشتریان تاثیر بسیار می گذارد. می دانیم که مشتریان در بازار به دنبال خرید باکیفیت ترین ها هستند و به همین سبب فروشنده ها بهترین نوع  دستگاه ها را عرضه می کنند تا بتوانند پاسخ خریداران را بدهند.

خرید مغزگیر را با قیمت های متفاوتی می توان تهیه کرد و دلیل این امر وجود تولید کنندگان بسیار هستند که برای فروش بهتر مشخصات خاصی را برای شان ایجاد می کنند. اکثر خریداران عمده ترجیح می دهند این دستگاه ها را به قیمت تولید و از طریق تولید کننده تهیه کنند، زیرا در این روش ارتباط مستقیم بین خرید و تولید کننده برقرار می شود و واسطه ها نمی توانند نرخ آنها را به نفع خود افزایش دهند.

خرید مغزگیر به قیمت تولید اغلب به صورت عمده انجام می شود و می دانیم که با این شیوه نرخ آنها به نصف کاهش پیدا می کند و این امر به نفع خریداران می باشد. واردات مغزگیر از کشور های خارجی در مواقعی انجام می شود که میزان عرضه و تقاضا با هم برابری ندارند. از کشور های مختلفی مغز گیر ها وارد می شوند و از این موارد می توان به کشور های آلمان، ایتالیا، چین اشاره کرد که بهترین ها را در دسترس قرار می دهد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید