وارد کننده مغز پسته افغانستان
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

وارد کننده مغز پسته افغانستان

مغز پسته افغانستان مانند مغز بادام این کشور دارای کیفیت خوبی می باشد و هر ساله پس از واردات این محصول به کشور قیمت جدید آن اعلام می شود. پسته افغانی تولید شده، در جنگل های پهناور افغانستان به تمامی نقاط دنیا صادر شده و مشتریان بسیار زیادی دارد .

از وسیع اصلی ترین کشور های که میتوان نام  برد،کشور ترکیه است که در زمینه تولید باقلوا فعالیت می‌کند. از مغز پسته افغانستان برای شیرینی ها و داخل باقلوا استفاده می‌کنند .زیرا طعم و عطر بسیار  خوبی داشته و مشتری پس از  خرید محصول احساس رضایت  می‌کند و از مصرف آن احساس خوبی خواهد داشت. پسته افغانی یکی از خوشمزه ترین و خوش طعم ترین پسته  ها  محسوب می شود.

وارد کننده پسته افغانی ترجیح می دهد به علت قیمت مناسب مغز پسته افغانستان از پسته افغانی استفاده کرده و آن را تجارت  می نماید، همچنین وارد کننده پسته افغان با در نظر گرفتن قیمت مغز پسته افغانستان، تعرفه گمرکی و هزینه تمام شده شروع به خرید صادرات و واردات این پسته مینماید.

وارد کننده مغز پسته افغانستان

ویژگی مغز پسته افغانی

ویژگی مغز پسته افغانی

افغانستان افتخار داشتن پسته  در سطح جهان را دارد .اما قبل از اینکه کاملاً رسیده شود توسط مردمانش چیده می‌شود .پسته افغانی تا اواخر ماه جولای باید بر روی درخت مانده تا کاملاً رسیده شود ولی مردم در اوایل ماه آن را می چینند  و این امر باعث از بین رفتن محصول پسته افغانی خواهد شد.

و این یکی از مشکلات اساسی صادرات پسته افغانی می باشد که قبل از ساخته شدن و رسیدن این محصول آن را از درخت جدا می کند و این امر  به کاهش محصول کمک می کند، یکی از ویژگی های مهم و اصلی پسته افغانی، طعم و رنگ زیبایی آن است. که تاثیر بسیاری در صادرات و واردات  پسته افغانی دارد. همچنین کشورهای عربی و کشور ترکیه به دلیل طعم خوب و رنگ و کیفیت، پسته افغانی آن را خریداری نموده و به عنوان طعم دهنده به شیرینی ها و باقلوا از آن استفاده می کنند، همچنین به عنوان تزیین کننده غذاها و شیرینی و باقلوا نیز از آن استفاده می نماید ،یکی از ویژگی‌های آن قیمت مناسب  است .

ولی متاسفانه به دلیل نگهداری و پرورش نادرست این نوع، تاثیر منفی  در رشد و نمو و همچنین صادرات و واردات آن گذاشته است.

البته باید گفت:این نوع پسته از پسته ایرانی کمی کوچکتر و ریزتر است، ولی به دلیل خودرو بودن و همچنین رشد طبیعی آن کاملا ارگانیک و فاقد هرگونه ماده سمی است که این خود خیلی اهمیت دارد و  یکی از مزایای  آن به حساب می آید.

 خرید عمده پسته افغانی گرید A

 خرید عمده پسته افغانی گرید A

مغز پسته افغانستان که در اصطلاح به آن دو پوسته شده گفته می‌شود و جزء، پسته های مرغوب و لوکس  به حساب می آید. در بازار نمونه های سبز پسته را رتبه بندی  نموده اند و آن را در گریه های متفاوتی به مشتریان عرضه می کنند در اینجا منظور از از گرید نام رتبه است، که به کیفیت پوسته ها داده می شود مثلا گرید اس به سبزترین پسته داده میشود و به لحاظ قیمتی نیز از پسته های  دیگر گران قیمت تر می باشند.

مغز این نوع پسته با گرید A  ،دارای رنگ سبز تیره می باشد اما رنگ روشن‌تری از مغز پسته گرید اس دارد و قیمت این نوع مغز هم بالا بوده و قیمت این محصول با گرید A از گرید اس است کمی مقبول تر است نوع دیگری از این محصول که با نام گرید A خوانده می‌شود رنگ سبز قابل قبولی را دارد.

به صورت کلی در فروش و خرید عمده این نوع با گرید A.  به دلیل مرغوبیت رنگ سبز تیره آن و کیفیت خوبی را که نسبت به گرید های دیگر دارد، دارای قیمت مناسبی می باشد و افراد واردکننده پسته تمایل به خرید این محصول دارند و به مشتریان خود عرضه میکنند. شما می توانید مغز پسته افغانستان را از مجموعه کوشادانه خریداری کنید.

مغز پسته  افغانستان در گرید a دارای کیفیت بالا طعمی دلپذیر و رنگ بسیار زیبای سبز تیره می باشد که در کشور های حومه بسیار مورد استقبال و پسند قرار می گیرد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید