اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

وارد کننده پسته کوهی کردستان ارزان قیمت

پسته کوهی کردستان که با نام های دیگری مانند پسته وحشی، قزوان، پسته خودرو و بنه درختی نیز شناخته می شود، محصولی ریز اما پر خاصیت می باشد. 

این محصول از درختانی با ارتفاع های دو تا هفت متری به دست می آید که در مناطق مختلف ایران از جمله کردستان رشد می کند. برگ های تک شانه و حدود پنج برگچه گل آذین، از ویژگی های ظاهری این درخت می باشد. 

خواص پسته کوهی، متنوع بوده و برای تقویت کبد و طحال، مورد استفاده قرار می گیرد. 

وارد کننده پسته کوهی کردستان ارزان قیمت

فصل برداشت پسته کوهی کردستان

فصل برداشت پسته کوهی کردستان کاشت پسته کوهی، به عنوان منبع درآمدی مهمی برای مردمان این مناطق می باشد. چرا که هر درخت به طور میانگین بین دو تا سه کیلوگرم بار می دهد. با توجه به ارزش غذایی و دارویی بالای این میوه، قیمت آن نیز مناسب بوده، که در نتیجه سود خوبی عاید پرورش دهندگان و فعالان در این زمینه خواهد شد.

فصل برداشت آن نیز معمولا از اواسط مهر ماه تا اواسط آبان ماه به طول می انجامد. البته در اردیبهشت ماه نیز اقدام به برداشت بخشی از آن به صورت نارس می کنند.

در فصل پسته کوهی، زنان و مردان به صورت پایاپای با هم همکاری می کنند. در برخی مناطق، به خاطر شیب زیاد مناطق کوهستان، برداشت محصول سخت می باشد.

مصرف پسته کوهی، در درمان سرفه و خفقان موثر بود و دردهای مفصلی، کمر درد و قولنج را تسکین می دهد. وجود ویتامین های متعدد در آن، سبب تقویت اعصاب، بهبود ترک لب و جلوگیری از پوکی استخوان می شود. 

آسیاب شده آن را برای خوشبو کردن روغن حیوانی و دوغ هم به کار می برند. بهترین و طبیعی ترین ملین جهت رفع یبوست شناخته می شود. علاوه بر این برای تهیه ترشی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. 

عرضه کننده بهترین بسته کوهی کردستان

عرضه کننده بهترین بسته کوهی کردستان این سایت به عنوان عرضه کننده بهترین پسته کوهی کردستان، انواع مختلف این محصول را با شرایطی مناسب به فروش می رساند. متقاضیان از سراسر کشور و در هر بازه ای از شبانه روز می توانند سفارشات خود را ثبت نمایند تا در کمترین و سریع ترین زمان ممکن به آدرس مورد نظرشان ارسال گردد. 

عرضه مستقیم و عمده این محصول سبب می شود که واسطه های فروش به طور کامل حذف گردند و قیمت ها ثبات پیدا کنند. در واقع، قیمت ها دچار افزایش بی رویه و خودسرانه نخواهند شد. از طرفی تخفیفات متعدد نیز برای خرید های عمده در نظر گرفته می شود که در نهایت قیمت تمام شده محصول را به کمترین میزان خود می رساند. 

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید