1. خانه
  2. مغزیجات
  3. قیمت خلال پسته کیلویی و عمده صادراتی امروز

قیمت خلال پسته کیلویی و عمده صادراتی امروز

14,250,000 ریال

  • خلال پسته سبز قزوین
  • خلال پسته ممتاز
  • خلال پسته صادراتی
  • خلال پسته قیمت مناسب
  • تولید از پسته درجه یک
  • کیفیت بالا، تازه و امساله
  • سورت لیزری و خرده‌گیری شده
  • فروش عمده و بسته بندی

خرید عمده خلال پسته سبز ممتاز صادراتی به قیمت تولیدی برای مصارف عمده و خانگی، هم اکنون در وب سایت کوشادانه فراهم شد. آیا می‌دانید خلال پسته قزوین بهترین گزینه از نظر کیفیت در بازار است و مشتریان زیادی در داخل و خارج کشور دارد؟ در ادامه به طور مفصل این محصول و جزئیات آن را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی خلال پسته مرغوب و کاربردها

ایران از لحاظ تولید پسته مرغوب و با کیفیت در رده ‌های نخستین جهانی قرار دارد. به همین دلیل تولید خلال پسته که یکی از فرآورده ها و مشتقات پسته می باشد، با کیفیت عالی در کشور انجام می گیرد.

در هنگام خرید خلال پسته مرغوب به سالم بودن محصول توجه داشته باشید. خلال هایی که بدون شکستگی و خرابی به بازار ارائه داده شود، از جمله خلال های با کیفیت هستند.

یکی از اصلی ترین کاربردهای خلال پسته در ایران، برای تهیه غذاهای متنوع و خوشمزه است ولی در صنایع غذایی نیز کاربرد فراوانی دارد به طوری که صاحبان این تولیدی ها همیشه اقدام به خرید عمده خلال پسته می‌کنند تا در هزینه ها صرفه جویی کرده باشند.

از جمله این صنایع می ‌توان به کیک ها و شیرینی پزی ها و حتی کارخانه های بستنی و… اشاره نمود.

نشانه های مرغوبیت خلال پسته

برای تولید خلال پسته از پسته های درشت و بزرگ استفاده شده، آن ها را ابتدا به دو لپه تقسیم می کنند و سپس با استفاده از دستگاه های مخصوص به تهیه خلال پسته می پردازند. برای تهیه خلال پسته از پسته های بزرگ و درشت استفاده می نمایند تا خلال هایی با کیفیت و بزرگ تولید نمایند. خلال های تولید شده را با استفاده از دستگاه های بهداشتی تولید می نمایند و سپس آن ها را با دستگاه های مکانیزه و سورت لیزری بسته بندی کرده به بازار ارائه می دهند.

خلال پسته مرغوب دارای نشانه ها و ویژگی های منحصر به فردی است که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • خلال سالم و تازه باید رنگ سبز روشن داشته باشد.
  • حداقل شکستگی و خرده را داشته باشند.
  • هرچه خلال یکدست تر بهتر است.
  • نباید بوی کهنگی و نا بدهد.

خرید عمده خلال پسته سبز صادراتی

خلال پسته سبز از جمله خلال های با کیفیت و خوش رنگی است که برای موارد متعدد به کار برده می شود از جمله برای تزیین شیرینی ها و کیک ها و غذاهای مختلف استفاده می شود.

برای اینکه بدانید چرا خلال پسته سبز پرفروش تر است، باید به ذات پسته توجه داشته باشید

همان طور که می ‌دانید پسته های مرغوب و با کیفیت دارای رنگ سبز شفاف هستند، این گونه پسته ها طعم بسیار عالی دارند و مورد توجه مشتریان قرار می گیرند.

خلال های پسته که از پسته های سبز رنگ و با کیفیت تولید می شود، رنگ جذاب و زیبایی دارند و به همین دلیل بیشتر مورد توجه آشپزان حرفه ای قرار می گیرد زیرا این رنگ باعث زیباتر شدن غذا می شود، همچنین غذا را اشتها برانگیز می نماید. بنابراین از خلال پسته سبز رنگ بیشتر از خلال های دیگر استفاده می شود.

البته باید به این نکته توجه کرد که خلال های پسته سبز را با کیفیت عالی، بدون شکنندگی و خرابی تهیه کنید تا بتوانید از آن لذت ببرید.

خلال هایی که کاملاً سالم هستند، در بسته بندی های مناسب و بهداشتی به بازار عرضه می شوند و قیمت بالاتری نسبت به سایر خلال ها دارند.

 

خلال پسته سبز قزوین قیمت مناسب
خلال پسته سبز قزوین قیمت مناسب

 

قیمت خلال پسته سبز به صورت عمده

قیمت خلال پسته سبز به صورت عمده و انبوه بسیار مناسب و استثنایی می باشد که می توانید آن را از کارخانه های تولیدی تهیه بفرمایید.

خلال پسته سبز علاوه بر این که به صورت عمده و انبوه به فروش می رسد، به صورت جزئی و اندک در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

بیشترین فروش این محصول به صورت عمده به کارخانه داران و صاحبان مشاغل می باشد.

کارخانه داران برای اینکه این محصول را در مواد غذایی خود استفاده نمایند، آن را به صورت عمده تهیه کرده و در محصولات غذایی خود همانند کیک ها، بستنی ها و انواع شیرینی ها به کار می برند.

البته این محصول به صورت صادراتی نیز به سایر کشور ها ارسال می شود.

قیمت محصولات صادراتی نسبت به محصولاتی که در داخل کشور ارائه می‌شود، کمی بالاتر باشد.

تفاوت خلال پسته صادراتی با دیگر مدل ها

تفاوت خلال پسته صادراتی با دیگر مدل ها در اندازه و سایز و یک دست بودن این محصول است.

برای تهیه خلال پسته همان طور که پیشتر نیز اشاره کردیم از پسته های درشت و سایز بزرگ استفاده می شود.

این گونه پسته ها را بعد از خلال کردن در دستگاه سورت لیزری می ریزند تا خلال های پسته شکسته شده احتمالی را از داخل خلال پسته های سالم جدا نمایند.

پس از این که پسته ها کاملاً یک دست و یک سایز شدند، آن ها را در بسته بندی های مناسب و با کیفیت قرار می‌ دهند تا مدت زمان نگهداری آن ها بیشتر شود.

خلال پسته صادراتی را با قیمتی بیشتر به کشور های دیگر صادر می نمایند.

ایران یکی از تولید کنندگان بزرگ پسته در جهان به شمار می ‌رود و فرآورده های متفاوتی را از پسته تولید می کند که مورد توجه سایر کشور ها قرار گرفته است.

یکی از این فرآورده ها خلال پسته صادراتی با کیفیت و درشت می باشد که در درجه و کیفیت صادراتی در اختیار سایر کشور ها قرار می گیرد.

جهت خرید عمده خلال پسته صادراتی مرغوب با مشاوران متبحر و متخصص ما تماس حاصل کنید.

صادرات خلال پسته از ایران به کدام کشورهاست؟

صادرات خلال پسته از ایران به کشور های متعددی انجام می پذیرد. این محصول به ویژه به کشور های اروپایی و از جمله آلمان صادر می‌شود.

کشورهای عربی حوزه خلیج فارس نیز خواهان خلال پسته صادراتی درجه یک ایرانی می باشند.

این محصول به کشورهای آسیای شرقی و از جمله کره جنوبی و ژاپن صادر می شود.

صادرات این محصول به کشورهای پیشرفته بیشتر از سایر کشور ها انجام می گیرد، زیرا قیمت خلال پسته نسبتاً بالا می باشد و کشورهای ثروتمند توان خرید آن را دارند.

البته کشورهای در حال توسعه نیز خواهان خلال پسته صادراتی ایرانی می باشد و این محصول را خریداری می نمایند.

کشورهای آمریکایی از جمله کشورهایی هستند که خلال پسته ایرانی را با قیمتی مناسب دریافت می کنند.

البته بیشترین فروش خلال پسته به کشور هایی است که دارای صنایع تبدیلی می باشند و از خلال پسته برای تهیه محصولات دیگر استفاده می نمایند.

جهت تهیه خلال پسته صادراتی مرغوب با کارشناسان در این سایت تماس حاصل کنید و از راهنمایی و مشاوره های آن ها بهره مند شوید.

فروش عمده خلال پسته سبز قزوین

خلال پسته سبز قزوین یکی از فرآورده های جانبی پسته است که جهت استفاده در صنایع غذایی صنعتی و خانگی کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خلال پسته را در بسیاری از غذاهای اصلی و دسرها و سالاد ها و انواع حلوا ها استفاده می نمایند.

بهترین فروشنده خلال پسته سبز قزوین

بهترین فروشنده خلال پسته سبز قزوین این محصول را به صورت عمده و در قیمت های بسیار مناسب ارائه می دهد.

فروشندگان خوب و برتر معمولاً محصولات را در بستر فضای مجازی عرضه می نمایند خرید های مجازی به دلیل استفاده از تکنولوژی های روز امروزه گسترش بسیاری یافته اند و در زمان و هزینه صرفه جویی می کنند.

جهت خرید های مجازی می توانید از این سایت نیز بهره ببرید و خلال پسته سبز قزوین را در بسته بندی های متفاوت و به صورت عمده و یا به صورت فله ای سفارش داده و خریداری نمایید.

کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب از ویژگی های بسیار مهم خرید از این سایت می باشد همچنین جهت اعتماد بیشتر و ارتباط با ما می توانید از طریق شماره تماس های اعلام شده در اینجا با ما تماس گرفته و نسبت به خرید این محصول همراه با ارائه پشتیبانی و مشاوره اقدام نمایید.

خلال پسته محصولی است که تحت برند های مختلف عرضه می گردد و دارای سطوح کیفی مختلفی می باشد این محصول در صنایع غذایی متفاوت که به صورت خانگی و صنعتی تولید می ‌شوند بسیار پرکاربرد است.

 

قیمت خلال پسته ممتاز امساله
قیمت خلال پسته ممتاز امساله

 

خرید خلال پسته قزوین برای قنادی

یکی از کاربردهای خلال پسته استفاده از آن در شیرینی پزی و قنادی است.

بنابراین خرید خلال پسته قزوین برای قنادی بسیار کاربردی است.

البته جهت خرید این محصول در هنگام خرید باید برخی نکات را در نظر داشته باشیم تا بتوانیم محصول خوب و باکیفیت را خریداری کنیم.

اولین نکته ای که در هنگام خرید خلال پسته باید به آن توجه کنیم کارخانه و یا تولید کننده ای است که از آن محصول را خریداری می نمایند.

توجه داشته باشید که برندهای مختلف در بردارنده سطوح کیفی متفاوتی هستند علاوه بر آن توجه به تاریخ انقضا و همچنین تاریخ تولید و عواملی از این قبیل که بر روی بسته بندی ها قید می شوند نیز بسیار مهم هستند.

البته در مورد خرید های فله باید به عدم حشره زدگی و تازگی محصول توجه داشته باشیم تا بتوانیم محصول خوب رضایت بخش را تهیه کنیم.

جهت خرید این محصول به صورت عمده می توانید از طریق تماس گرفتن با شماره تماس های اعلام شده در این سایت نیز نسبت به خرید اقدام نمایید.

بازرگانی ما خلال پسته قزوین را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی منصفانه و عادلانه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

ارزان ترین قیمت خلال پسته سبز قزوین در کوشادانه

ارزانترین قیمت خلال پسته سبز قزوین در کوشادانه عرضه می گردد ارائه این محصول در این شرکت و تحت برند ذکر شده دلیل بر بی کیفیت بودن محصول نیست.

بلکه در این بازرگانی تلاش شده است تا عوامل دیگر را علاوه بر کیفیت بر روی قیمت ها لحاظ کنند تا محصول با قیمتی عادلانه و منصفانه حاصل گردد.

از جمله این عوامل که به طور مستقیم بر روی قیمت محصول تاثیر گذار است می توان به میزان خرید اشاره کرد.

اقلام با کیفیت نیز در هنگامی که به صورت عمده خرید و فروش شوند دارای قیمت های کاهشی می شوند علاوه بر آن خرید نیز می تواند قیمت ها را تعطیل کند به این ترتیب که خرید های مستقیم که دست واسطه ها و دلالان در آن حذف شده است دارای قیمت بسیار مناسب تری هستند.

زیرا سود دلالی از بهای تمام شده کالا کسر می گردد و کالا با قیمتی منصفانه عرضه می گردد به همین جهت ارزانترین و بهترین قیمت ها را می‌توان تحت برند مذکور خریداری نمود.

جهت خرید این محصول می توانید از طریق شماره تماس های اعلام شده در اینجا با ما در ارتباط باشید و محصولات خود را با خاطری آسوده و به صورت عمده خریداری نمایید.

قیمت خلال پسته سبز قزوین در بازار

قیمت خلال پسته سبز قزوین در بازار نسبت به سایر پسته ها کمی بالاتر می باشد.

علت این امر آن است که پسته قزوین دارای رنگ بسیار زیبایی می باشد که خلال آن ها نیز باعث شکیل تر شدن این محصول می شود.

علاوه بر آن، طعم فوق العاده آن باعث شده تا مصرف کنندگان به این محصول توجه ویژه ای داشته باشند.

قیمت خلال پسته سبز قزوین به صورت عمده و جزئی با یکدیگر متفاوت است.

البته بسته بندی های متفاوتی که در کارخانه های تولیدی انجام می‌شود، قیمت این محصول را متفاوت و متنوع کرده است.

قیمت این محصول در بازار های جهانی و حتی در بازار های داخلی نیز کمی با یکدیگر متفاوت است.

برای تهیه خلال پسته قزوین حتماً به صورت روزانه استعلام قیمت این محصول را بگیرید، زیرا عوامل متعددی بر تغییر قیمت این محصول تاثیر گذار هستند که موجب می‌ شود خلال پسته دارای قیمت های متفاوتی شود.

در سال‌ های اخیر خلال پسته سبز قزوین نسبت به سال های گذشته قیمت بالاتری را دارا می باشد.

برای تهیه این محصول با کیفیت، با قیمتی استثنایی با کارشناسان فروش ما در این سایت تماس حاصل فرمایید.

قیمت روز خلال پسته عمده

همان طور که پیشتر نیز گفتیم قیمت روز خلال پسته عمده به فاکتور های متعددی وابسته است.

برای این که بتوانید این محصول را با قیمت مناسبی تهیه نمایید، بهتر است که به صورت روزانه قیمت آن را استعلام بگیرید.

جهت استعلام قیمت روز خلال پسته می توانید به سایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی و یا کارخانه ها و شرکت ها به صورت حضوری تماس حاصل نمایید.

معمولاً خلال پسته به صورت عمده و انبوه قیمت پایین تری را دارا می باشد.

این محصول در هنگام فروش به صورت عمده دارای قیمت و نرخ مناسب تری است و برای کارخانه داران و یا صنایع غذایی که از این محصول استفاده می‌ کنند، مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

بسیاری از افراد خلال پسته را به صورت بسته بندی و عمده سفارش می دهند.

بسته بندی های متفاوت خلال پسته در گرم های متفاوت، قیمت این محصول را متعادل تر می نماید و برای فروش به صورت جزئی مناسب می باشد.

البته فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ این بسته‌ بندی ‌ها را در حجم و انبوه بسیار زیادی تهیه کرده و با خرید عمده خلال پسته می توانند این محصول را با قیمت رقابتی در اختیار مشتریان قرار می دهند.

قیمت خلال پسته ممتاز در سال جدید

قیمت خلال پسته ممتاز در سال جدید روند رو به افزایشی داشته است، بیشتر محصولات باغی و پسته آجیلی دارای قیمت بالاتری می باشند.

زیرا علاوه بر نوسانات بازار ارزی که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت این محصول گذاشته است، نحوه بسته بندی و فرایند تولید نیز باعث افزایش قیمت این محصول شده است.

فاکتور های متفاوت از جمله هزینه حمل و نقل و هزینه بسته بندی در کارخانه های نسبت به سال گذشته بالاتر  رفته است.

بنابراین نا گریز این محصول  متاثر از همه فاکتور ها، قیمت نهایی بیشتری را به خود اختصاص داده است.

البته تهیه خلال پسته به صورت عمده و فله ای باعث کاهش قیمت آن می شود و شما می توانید این محصول را با قیمت متعادل تری تهیه نمایید.

خلال هایی که به صورت بسته بندی شده در اختیار مشتریان قرار می گیرد، دارای گرم های متفاوت است.

مشتریان می ‌توانند با توجه به تاریخ تولید و انقضایی که بر روی بسته درج شده است، محصولی با کیفیت و مناسب تهیه نمایند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت خلال پسته کیلویی و عمده صادراتی امروز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

اشتراک گذاری این محصول در:

محصولات پیشنهادی

تماس بگیرید