پخش مغز پسته خام
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهمغز پسته

پخش مغز پسته خام

مغز پسته خام فراورده ای اولیه از پسته می باشد که شاید بتوان گفت از مغز پسته بو داده پرطرف دار باشد. پخش مغز پسته مانند دیگر فرآورده های پسته، توسط تولیدکننده و فروشندگان ان، صورت می گیرد.

این پخش بدون هیچ‌ محدودیتی بوده و مهمترین نکته در این حوزه، کیفیت همه جانبه کار است. یعنی برای توزیع کننده بسیار مهم است که خریدار هم از کیفیت مغز پسته خام دریافت شده راضی باشد و هم اینکه از چگونگی تحویل خرسند باشد و محصول به موقع و سالم و بدون مشکل به دست او برسد.

پخش مغز پسته خام

پسته خام بهتر است یا بو داده؟

پسته خام بهتر است یا بو داده؟

شاید این سوال بسیاری از افراد باشد که پسته خام بهتر است یا پسته بو داده؟

برای روشن شدن پاسخ این سول ابتدا به تشریح ویژگی های هر دو نوع می پردازیم. پسته خام پس از شستشو و پوست کنی اولیه، توسط دستگاه های پیشرفته، خشک شده و بسته بندی می شود و فاقد هر گونه مواد خوراکی غیرمجاز و افزودنی ها می باشد.

اما پسته بو داده پس از شستشو و پوست کنی و خشک شدن، در دستگاه های دیگری قرار داده می شود که با کمک نمک و حرات و.. فراوری می گردد و پس از سرد شدن بسته بندی می گردد. این بو دادن با هدف عطر و طعم بخشیدن به آجیل انجام می شود و مغزها را ترد می کند و بر لذت خوردن می افزاید. حتما متوجه شدید که پسته بو داده دارای مواد افزودنی بوده و انچه سبب ترجیح مصرف می شود، توجه به همین مواد است.

طبیعتا افرادی که میانه خوبی با نمک ندارند و یا از مشکلاتی مانند فشارخون، افزایش وزن و ناراحتی های قلبی و عروقی، و.. رنج‌می برند، خودبخود در مصرف نوع بو داده محدودیت خواهند داشت. از طرفی گفته می شود پسته خام، خودش نوعی همیار قلب است و کمک‌ می کند تا گرفتگی عروق برطرف گردد.
بو دادن پسته سبب کاهش رطوبت پسته می شود اما تاثیری در کاهش چربی یا وزن آن ندارد و اگر هم داشته باشد، بسیار اندک است. اما برخی ویتامین ها و املاح در اثر بو دادن کاهش می یاید.

مثلا با بو دادن پسته، انتی اکسیدان تغییری نمی کند اما میزان ویتامین ای و تیامین کاهش پیدا می کند. البته ناگفته نماند که میزان دما در بو دادن پسته در کاهش ویتامین ها بی تاثیر نیست. نکته مهمتر اینکه پسته اگر در دمای بالا بو داده شود، ماه مضری به نام اکریل آمید، تشکیل خواهد شد که می تواند سرطان زا باشد. با این توضیحات می توان گفت که اگر به دنبال تامین سلامتی خود هستید، طبیعتا مصرف پسته خام به دلیل عاری بودن از مواد مضر مفیدتر خواهد بود.

خرید مغز پسته خام

خرید مغز پسته خام

خرید مغز خام پسته همانطور که اشاره شد بسیار پرطرفدار تر از هر نوع دیگر خواهد یود. علت این امر همان خام بودن و عدم محدودیت در مصرف ان و استفاده در تولید فراورده های دیگر غذایی می باشد. مغز پسته خام بسته به نوع درجه ای که دارد و ‌کیفیت و اندازه اش، می تواند مصارف متعددی داشته باشد از جمله برای صادرات، تزیین و طعم بخشی به سوغاتی ها و تولیدات متعدد صنایع غذایی، تهیه پودر پسته، تهیه خلال پسته، تهیه لپه پسته و تهیه روغن پسته، تهیه قاووت و دیگر دارو ها و …‌.

اگر اهل فراوری مغز پسته هستید یا از صاحبان شرکت های تولیدی و یا کارگاه های تولیدات غذایی بوده و یا کارخانه تولید بستنی دارید و یا اینکه یک مصرف کننده صرف، می توانید برای خرید مغز پسته خام از طریق سایت کوشادانه اقدام کنید. کوشادانه با داشتن سابقه موفق در خرید و فروش مغز پسته خام، می تواند نیاز شما را به نحو احسن تامین نماید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید