پخش پسته کوهی نارس فله
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنه

پخش پسته کوهی نارس فله

یکی از شکل های استفاده از پسته کوهی به صورت نارس است که با خشک کردن و پودر کردن آن می توان برای طعم دادن و خوشبو کردن ، روغن حیوانی ، دوغ و بسیاری از غذا ها استفاده نمود . این نوع پسته کوهی نارس به رنگ سبز روشن بوده و سفت نشده است .

ما در مرکز فروش خود به پخش پسته کوهی نارس به صورت فله نموده ایم و پسته صد در صد ارگانیک با خواص بسیار را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهیم . برای خرید این محصول می توانید حضوری مراجعه و آن را از نزدیک مشاهده  کنید .

پخش پسته کوهی نارس فله

نحوه کاشت نهال بنه

نحوه کاشت نهال بنه

درخت بنه یکی از درختان جنگلی و خودرو با ارتفاع بلند می باشد که از میوه و شیره درخت آن استفاده های فراوانی می گردد. بخش وسیعی از جنگل های بسیاری از استان های کشورمان را این درخت تشکیل می دهد و محصولات فراوانی از آن حاصل می گردد. اما کاشت نهال بنه نیز با شرایط ویژه ای امکان پذیر است و می توان این درخت را کاشت و پرورش داد. برای کاشت نهال بنه به خاکی ترکیب از شن ، ماسه و خاک رس نیاز است.

این گیاه به نور زیادی احتیاج دارد بنابراین قرار گرفتن آن در محل که نور دهی مناسبی داشته باشد بسیار مهم است. بهترین زمان برای کاشتن نهال یا بذر بنه اواخر زمستان و اوایل بهار می باشد. بذر و نهال بنه نیاز به آب زیادی ندارد و آبیاری آن باید هنگامی انجام شود که خاک آن کامل خشک شده باشد که بستگی به آب و هوای منطقه نیز دارد ، به طوری که خاک همواره رطوبت داشته باشد.

آب و هوای لازم برای رشد این گیاه گرم و خشک می باشد که این شرایط باید برای آن فراهم شود . باید سعی شود نهال در جهت رو به باد نیز کاشته نشود تا سبب از بین رفتن آن در سرما نشده و گل های درخت نیز نریزند. بنه خود دارای نژاد و انواع مختلفی است باید در انتخاب نوع و گونه درخت دقت شود تا آب و هوای منطقه کاملا سازگاری داشته باشد ، اما به طور کلی نهال بنه در برابر عوامل محیطی دارای قدرت دفاعی بالایی دارد.

مرکز خرید پسته وحشی ممتاز

مرکز خرید پسته وحشی ممتاز

از آن جایی که استان های زیادی از کشور ما دارای فضای زیر کشت پسته وحشی می باشند و سالانه چندین تن از این محصول را برداشت می نماید ، در این استان ها مراکز فروش پسته کوهی نارس بسیاری وجود دارد که پسته وحشی را به صورت عمده عرضه و پخش می نمایند . پخش کیلویی پسته در این مراکز با قیمت بسیار مناسبی از تولیدی صورت می گیرد.

ما نیز در مرکز خرید خود انواع پسته وحشی ممتاز را که دارای کیفیت بالا ، تمیز و پاک شده می باشد عرضه می نماییم. انواع پسته وحشی موجود شامل پسته نارس و رسیده در فصول مخصوص به خود می باشد.

بنه خشک ممتاز در تمامی فصول و زمان ها موجود می باشد و می توانید این محصول خوشمزه و بسیار مقوی را تهیه نموده و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید . پسته وحشی دارای خواص کامل پسته می باشد اما نسب به آن ارزانتر است در نتیجه با هر بودجه مالی می توان اقدام به تهیه و خرید آن نمود.

برای سفارش پسته وحشی مرغوب از مرکز می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کنید.

شماره تلفن دفتر و راه های ارتباطی درج شده است ، برای هماهنگی های لازم تماس بگیرید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید پسته کوهی نارس را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید