اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

پخش کننده پسته کوهی بنه به صورت مستقیم

پسته کوهی بنه یا به گویش بسیاری از محلی های زاگرس نشین بنک، یکی از محصولاتی می باشد که جنگل های با برکت زاگرس به زاگرس نشینان هدیه می دهند. پسته کوهی بنه به عنوان نیاکان قدیمی و وحشی پسته ای که با آن آشنا هستیم به حساب می آید و برای اینکه حاصل درختی می باشد که از طبیعت محض و دست نخورده به ما می رسد و عاری از همه گونه مواد شیمیایی و آلودگی در تولید آن هست ،خواص بسیار بیشتر و کاراتری  از پسته ای که همه می شناسیم دارد.

پخش کننده پسته کوهی بنه به صورت مستقیم

خصوصیات درمانی پسته کوهی بنه

خصوصیات درمانی پسته کوهی بنه پسته کوهی ایران چه خصوصیاتی دارد؟

برای پسته کوهی بنک خواص فراوانی بیان شده است که به دو مورد روغن و استفاده خوراکی خود مغز پسته کوهی خلاصه می شود. رفع مشکل کم خونی  از مهمترین خواص پسته کوهی بنه می باشد. برای جلوگیری از ریزش موها و تقویت پیاز و ساقه مو   باید از ترکیب پسته کوهی و سرکه در کنار برگ آسیاب شده بنه و مالیدن  آن بر روی موها، باید استفاده نمود. مغز بنه منبعی فراوان از ویتامین ای می باشد و برای همین مثل یک آنتی بیوتیک قوی کارکرد باکتری مضر بدن را از بین می برد و باعث سلامتی و تندرستی بدن شده و اثر آنتی اکسیدانی قوی دارد.در طب سنتی استفاده از بنه برای قوی تر کردن دستگاه گوارش بسیار سفارش شده است.برای پاکسازی کبد و افزایش کارکرد آن باید پسته کوهی بنه مصرف کنید.

عمده فروشی پسته کوهی بنه در ایران

عمده فروشی پسته کوهی بنه در ایران از چه راه هایی می توان اقدام به خرید پسته کوهی بنه نمود؟

 مغز بنه که قسمت خوشمزه و خوردنی بنه می باشد از درون دانه محکم و سرسخت درخته پسته کوهی بنه حاصل می شود که بر دو نوع می باشد. یکی دارای دانه ای ریز و رنگ سبز تیره می باشد و به راحتی با دندان پوسته نرم و شکننده اش له شده و جویده می شود که در گویش محلی به آن کلخنگ می گویند و دومی دارای پوسته محکم و سفت دارد که به راحتی با دندان نمی شکند.

با شروع فصل میوه دهی پسته کوهی بنه، زاگرس نشینان به دامنه های زاگرس رفته و به چیدن این میوه جالب می پردازند. سپس این میوه ها جمع شده در یکجا و به مراکز فروش فروخته می شود . برای خرید عمده یا می توانید به این فروشگاه ها مراجعه نمایید و خرید پسته کوهی عمده خود را انجام دهید یا با مراجعه به شهرهای دامنه زاگرس در فصل میوه دهی درخت پسته کوهی، به طور مستقیم از زاگرس نشینان اقدام به خرید نمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید