اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

پخش کننده پودر مغز پسته کوهی مرغوب در کشور

پسته کوهی از جمله خشکبار هایی است که طرفداران زیادی دارد و در بین افراد مختلف جامعه از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد.

شرکت های پخش کننده پودر مغز پسته کوهی در تلاشند که مغز پسته کوهی مرغوب در انواع مختلف مانند پودر مغز و یا خلال آن را در انواع مختلف بسته بندی ها  و وزن های گوناگون  و یا به صورت فله برای مشتریان عمده خود عرضه کنند. 

پخش کننده پودر مغز پسته کوهی مرغوب در کشور

استانداردهای لازم برای تهیه پودر مغز پسته کوهی

استانداردهای لازم برای تهیه پودر مغز پسته کوهی

 پسته کوهی یا همان بنه درختی وحشی است که در مناطق کوهستانی ایران رشد می کند. این درخت وحشی دارای میوه های سبز رنگ می باشد که این میوه ها قابل خوردن هستند. این میوه دارای خاصیت های درمانی و غذایی مختلفی می باشد.

امروز پودر پسته کوهی نیز به وفور استفاده می شود زیرا این پودر هم خاصیت غذایی دارد و همچنین در غذا های محلی زیاد استفاده می شود. پودر پسته در دو نوع وجود دارد: پودر پسته کال، پودر پسته گلی

تهیه پودر مغز پسته مرغوب از دانه های مغذی و خوش مزه در ابتدا زمانی که به طور کامل نرسیده باشند و پوسته آن بدون شکاف می باشد و به راحتی شکسته نمی شود به دست می آید در این نوع پسته ها به دست آوردن مغز پسته کاری سخت است و اغلب توسط افراد محلی انجام می گیرد اما خاصیت پودر مغز پسته بیشتر می باشد.

هر چه پودر مغز پسته سبز تر باشد پودر پسته مرغوب تر می شود. فرآوری پودر مغز پسته در انواع گوناگونی وجود دارد. از پودر پسته کوهی روغن بسیار خوبی گرفته می شود و همچنین در صنایع شیرینی پزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از خاصیت های پودر مغز پسته می توان به درمان کم خونی، جلوگیری از ریزش مو ها، خاصیت آنتی اکسیدانی و همچنین برای پاک کردن کبد نیز به آن اشاره کرد.

مرکز خرید انواع پودر مغز پسته کوهی در تبریز

مرکز خرید انواع پودر مغز پسته کوهی در تبریز

 در حال حاضر خرید و فروش پسته کوهی انواع مختلف آن به وفور انجام می‌شود. زیرا پسته های کوهی به دلیل این که رویش طبیعی دارند و برای برداشت محصول نیاز به مراقبت انسانی و استفاده از سموم نمی‌ باشد و به دلیل ارگانیک بودن از محبوب ترین نوع پسته می باشد. که افراد زیادی طرفدار آن هستند.

همچنین از لحاظ طعم نیز بسیار خوش مزه می باشد. که خوشبختانه ایران یکی از مناطقی است که پسته کوهی در آن به خوبی پرورش پیدا می کند.

به دلیل کاربرد های زیادی که این پسته و پودر آن در صنایع مختلف از جمله صنعت شیرینی پزی دارد استفاده از آن در شهر تبریز بسیار رواج دارد.

در مراکز خرید انواع پودر مغز پسته کوهی در مدل های مختلف بسته بندی با وزن های گوناگون به وفور یافت می شود. قیمت پودر مغز پسته با توجه به کیفیت محصول و نوع بسته بندی متفاوت می باشد بهترین زمان برای خرید در فصل برداشت آن یعنی شهریور ماه می باشد که در این زمان هم پسته تازه تری می توان با قیمت مناسب تر تهیه کرد. 

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید