کارخانه تولید مغز پسته دندونه سبز
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهمغز پسته

کارخانه تولید مغز پسته دندونه سبز

در زمینه تولید مغز پسته دندونه سبز می توان  گفت؛ تعداد کارخانجاتی که  تولید مغز پسته سبز و تولید مغز پسته سبز می پردازند و در گرید های مختلف در کشور  تولید می کنند بسیار محدود است.  اما می‌توان گفت که همین کارخانه‌ها با تعداد محدود در تولید محصول مغز پسته دندونه و تولید مغز پسته سبز در گریدهای بالا بهترین نوع تولید و در گریدهای پایین تر آن مغزهای پسته سالم بسیاری را با کیفیت و مرغوبیت بالا تولید نموده و به بازار ارائه می‌دهند.

همچنین می‌توان گفت: تولیدات این کارخانه جات مغز پسته دندونه بر اساس رنگ و همچنین بر اساس سورت بندی، تعیین می‌گردد و در نهایت بر اساس  گرید مغز پسته لپه ،ارزش گذاری می‌شود .صادرات مغز پسته تازه و مغز پسته دندونه به برخی از کشورها انجام می‌گیرد و از مهم‌ترین آنها می‌توان به کشورهایی مانند آلمان و همچنین فرانسه ،ایتالیا ،کانادا و استرالیا در تمامی این کشورها از مشتریان همیشگی مغز پسته دندونه کشور ایران می باشد.

حتی می‌توان گفت در این زمینه در امر صادرات مغز پسته سبز به کشورهای اروپایی سود بسیار خوبی برای کشورمان به ارمغان می‌آورد و تولیدکنندگان مغز پسته  سعی بر این دارند تا بتوانند پست های بیشتر با کیفیت بالاتر را به کشورهای اروپایی عرضه می دارند.

کارخانه تولید مغز پسته دندونه سبز

 معرفی کامل مغز پسته دندونه

 معرفی کامل مغز پسته دندونه

مغز پسته دندونه  یکی از معروف ترین مغز های مرغوب پسته در ایران به شمار می رود،  که کاملاً بهداشتی می باشد این محصول در کارخانه ها بزرگ به صورت فرآوری شده تولید گشته و بسته بندی می شود و با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه میگردد. قیمت این نوع پسته از عوامل مختلفی تبعیت می کند، که عبارتند از؛

نوع پسته و همچنین میزان خوردگی پسته و کیفیت و مرغوبیت و اندازه مغز پسته بستگی دارد .

همان طور که می دانید از مغز پسته دندونه و مغز پسته سبز که دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می‌باشد در موارد بسیاری از آن به عنوان مواد غذایی بهره می گیرند از انواع مواد غذایی که در آن از این نوع و مغز پسته سبز استفاده می شود می توان به شیرینی، بستنی مغزدار، تهیه انواع کالباس و شکلات، تزیین شیرینی ،باقلوا و تهیه حلوا مغزی اشاره نمود .

تولید پسته سبز در کشور به صورت گسترده انجام می گیرد و دو نوع است ؛اول دانه ریز تری دارد و همچنین رنگ سبز تیره تر دارد، که در اصطلاح به آن پسته. اعلا گفته می‌شود و پوسته بسیار نرمی دارد و به راحتی در زیر دندان  له می شود و همچنین طعم  بسیار دلپذیری دارد، اما می‌توان به نوع دوم آن که بدون شکاف و پوست آن به راحتی شکسته نمی شود و مغز خوبی دارد اشاره نمود. که در بین مردم بسیار رایج می باشد معمولاً از این نوع پسته  برای استفاده پودر پسته و پسته خرد شده استفاده می نمایند.

 وضعیت فروش مغز پسته در بازار داخلی

 وضعیت فروش مغز پسته در بازار داخلی

فروش پسته ومغز پسته در ایران به صورت  رایج و گسترده انجام می گیرد، زیرا ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پسته با کیفیت و مرغوب در جهان می باشد.

از این رو در تهران که به عنوان پایتخت از آن یاد می‌شود می‌توان به مراکزی که به عنوان بورس فروش مغز پسته سبز و همچنین مغز پسته تازه می باشد اشاره نمود، تولید مغز پسته در ایران به صورت زیادی انجام می گیرد و تولیدکنندگان نمایندگی های بسیاری را در اقصی نقاط ایران دارد. که پسته تولید شده را  به این عزیزان عرضه نموده و سپس به سراسر جهان صادر می‌شود.

فروش مغز پسته در بازار داخلی بسیار زیاد و مورد استقبال مردم قرار گرفته است زیرا با کیفیت و مرغوبیت ای که در پسته ایرانی مشاهده می‌شود همچنین  پسته دندونه و مغز پسته سبز می توان گفت کاربرد های فراوانی را در صنایع غذایی ایران از خود برجای گذاشته است. از این مجموعه های فروش می توان به کوشادانه اشاره کرد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید